پارلمان عربی جنایت های رو به افزایش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

تهران – ایرنا – پارلمان عربی جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و نسبت به بحرانی تر شدن اوضاع هشدار داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری اسپوتنیک، پارلمان عربی روز پنجشنبه در بیانیه ای نسبت به موج جدید خشونت و جنایت های رژیم صهیونیستی که می تواند امنیت و صلح منطقه را با خطر روبرو کند، هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: در روزی که سازمان ملل متحد و جهان روز همبستگی با ملت فلسطین را گرامی می دارند، رژیم اشغالگر فلسطین با کشتار و دهشت افکنی، پیام های خود را به جامعه جهانی ارسال و قوانین بین المللی را به چالش می کشد.

پارلمان عربی از جامعه جهانی خواست به صورت فوری نسبت به توقف تجاوزها و جنایت های این رژیم و تامین حمایت های بین المللی از ملت بیگناه فلسطین اقدام و رژیم صهیونیستی را نسبت به جنایت هایی مانند کشتار، آواره کردن، کوچاندن، مصادره اموال و زمین ها، شهرک سازی و پاکسازی نژادی ملت فلسطین مجازات کند.

در بیانیه پارلمان عربی بر پایان دادن به هتک حرمت مسجدالاقصی و واداشتن اشغالگران به پذیرفتن صلح بین المللی و تعیین سقف زمانی برای پایان دادن به اشغالگری تاکید شده است.

در آخرین جنایت، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه دو جوان فلسطینی به نام های نعیم جمال الزبیدی ۲۷ ساله و محمد ایمن السعدی ۲۶ ساله را در یورش به اردوگاه جنین به شهادت رساندند.

در سه روز گذشته نیز نیروهای اشغالگر ۶ جوان فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسانده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha