۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84958631
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک کامیون ترکیه ای در مرز باشماق مریوان دچار حریق شد

سنندج- ایرنا- مدیر پایانه مرزی باشماق مریوان گفت: یک کامیون یخچال‌دار ترانزیتی اهل کشور ترکیه امروز پنجشنبه در مرز بین‌المللی باشماق مریوان به دلیل نقص فنی دچار حریق شد.

حمید رضا عبدالملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مبدا حمل این محموله کشور ترکیه و مقصد آن هم اقلیم کردستان عراق بود، افزود: به دنبال این حادثه، خودروهای اطفای حریق پایانه مرزی به سرعت وارد عمل شدند و حریق را مهار کردند.

مدیر پایانه مرزی باشماق مریوان ادامه داد: در این آتش سوزی علاوه بر آسیب وارد شده به خودرو به بخشی از محموله هم خسارت وارد شد.

عبدالملکی اضافه کرد: برای آتش سوزی های جزئی امکانات لازم برای اطفای حریق در مرز وجود دارد ولی ایجاد ایستگاه آتش نشانی درباشماق همواره یکی از نیازهای این مرز است که امید می رود با همت مسوولان تامین شود.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج واقعه آتش سوزی در این مرز رخ داده که چهار واقعه مربوط به تانکر سوخت و یک مورد هم کامیون یخچالدار ترانزیتی بود.

او گفت: دلیل بیشتر این حوادث هم نقص فنی خودروها اعلام شده است.

گمرک مریوان در زمینه ترانزیت، صادرات، امور مسافری و مقدار قابل توجهی هم در بخش واردات فعال است؛ پایانه مرزی باشماق در ۱۷ کیلومتری غرب شهر مریوان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha