۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84930697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فتنه‌گران نمی‌توانند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند

سنندج- ایرنا- جانشین سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اغتشاشات اخیر و برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور گفت: فتنه گران بدانند با این ترفندها نمی‌توانند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا مدنی روز چهارشنبه در آیین نمادین زنگ استکبار ستیزی در دبستان دخترانه سوم شعبان سنندج، اظهار داشت: افرادی که درگیر فتنه می‌شوند بدانند که خودشان را به خاطر چیزی که ثمره‌ای ندارد تخریب می کنند، این انقلاب صاحب دارد و خدشه ناپذیر است.

وی با بیان اینکه وقتی امنیت نباشد، دشمن سواستفاده می‌کند، افزود: وقوع حادثه تروریستی شیراز، حاصل فتنه‌هایی است که عوامل خارجی و داخلی ایجاد کرده و در امنیت اخلال ایجاد می‌کنند، لذا باید هوشیار باشیم عامل دشمن نشده و دین و ایمان ما فدای خواسته دشمن نشود.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه نخواهیم گذاشت انقلاب مستمک دست فتنه‌گران شده و جلو پیشرفت آن را بگیرند، گفت: انقلاب اگر دچار مشکل شود، هرگز نمی‌شکند و ما با تمام توان و با نثار خون خود در مقابل فتنه‌گران ایستاده‌ایم.

وی اضافه کرد: از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استکبارستیزی شعار محوری انقلاب بوده و با وجود مشکلات، ایجاد توطئه، جنگ تحمیلی و فتنه‌های مختلف توسط دشمنان، با تمام وجود در مقابل استکبار ایستاده‌ایم و آنان نمی‌توانند، جلوی انقلاب را بگیرند.


فتنه‌گران نمی‌توانند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند

محمد سعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج نیز در این مراسم اظهار داشت: دانش آموزان باید با تقویت بینش سیاسی و اجتماعی و بصیرت افزایی، راه درست و مستقیم را تشخیص و با تربیت تمام ساحتی برای میهن اسلامی مفید بوده و قدم بردارند.

در این مراسم مادر شهید غلامرضا بامدی که ۱۶ مهر ماه در راه دفاع از امنیت کشور به دست منافقان به شهادت رسید و آموزگار دبستان سوم شعبان است از همدردی مسوولان تقدیر و به بیان ویژگی های شخصیتی فرزند شهیدش پرداخت.

فاطمه باقری با بیان اینکه امثال غلامرضا در کشور زیاد است و انقلاب با خون شهدا رونق گرفته و پابرجا ایستاده است، افزود: خون شهدا، کشور را از صدمات دور می کند و دانش آموزان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

در این مراسم دانش آموزان به اجرای سرود رفیق شهیدم پرداخته و شاخه های گل را به مادر شهید غلامرضا بامدی اهدا کردند.

در پایان این مراسم زنگ استکبار ستیزی توسط مسوولان نواحته شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha