۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84907424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: کشته‌سازی ضدانقلاب در میان مردم راه به جایی نمی‌برد

سندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: مزدوران خارجی و ضدانقلاب بدانند که با کشته‌سازی در میان مردم بی‌گناه در اغتشاشات، راه به جایی نخواهند برد، چراکه مردم هوشیار و آگاه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در آیین تشییع شهید پاسدار "غلامرضا بامدی" در سنندج خطاب به ضد انقلاب و دشمنان مردم اظهار داشت: اگر به زعم باطل خود، بهانه‌ای به دست آورده اید و فکر می کنید با کشته سازی از میان مردم بی گناه، حمله مسلحانه به پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی که برای دفاع از مردم به کوی و برزن آمده‌اند و با شهادت آنان، به جایی می رسید، سخت در اشتباه هستید.

وی اضافه کرد: دشمن فتنه‌گر، استکبار جهانی و صهیونیست‌های کودک کش و رژیم بی آبروی سعودی بدانند، با شهادت مدافعان امنیت ما، نه تنها خللی در صفوف متحد دشمن شکن مردم ایجاد نخواهید کرد، بلکه این خون های پاک موجب برادری و اتحاد بیشتر اهل سنت و تشیع می شود.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در تشییع پیکر شهید بامدی، یادآور شد: امروز و در این مراسم، شیعه و سنی در کنار هم اشک می ریزند و این مهم، واقعیت کردستان یعنی وجود وحدت و برادری است.

زارعی کوشا با بیان اینکه دشمنان زبون و گروهک های ترسو بدانند ما برای اثبات بی هویتی و وابستگی آنان به استکبار مصداق کم نداریم، افزود: این مردم به ویژه کُردهای اقلیم کردستان عراق فراموش نکرده اند، آنجاییکه نیازمند کمک در برابر حملات داعش بودند، شما گروهک های زبون در لانه های خود مخفی شده بودید و این پاسداران رهبر معظم انقلاب به فرماندهی سردار سلیمانی بودند که مردم در محاصره اعم از کُرد، ایزدی، مسلمان و ترکمن را از دست داعشی های جنایتکار نجات داد.

استاندار کردستان: کشته‌سازی ضدانقلاب در میان مردم راه به جایی نمی‌برد

وی با بیان اینکه شهید بامدی عمر کوتاه خود را در خدمت بی منت به مردم و محرومیت زدایی صرف کرد، افزود: این شهید بزرگوار، وقتی که بحث امنیت مردم پیش آمد لباس سربازی انقلاب بر تن کرد و در راه دفاع از مردم و نظام جانش را گذاشت.

استاندار کردستان تاکید کرد: از آغاز نهضت امام راحل و پیروزی انقلاب تا امروز، آنچه که موجب استحکام بیشتر نظام و اتحاد و برادری بین مردم شد، خون مطهر شهیدان بوده است، یعنی در مکتب امام و تجربه ۴۰ ساله آموخته ایم که شهدا مایه ماندگاری و دوام نظام و انقلاب بوده اند.

زارعی کوشا اظهار داشت: مردم کردستان به خوبی می دانند کسانی که خادم مردم بودند همین شهید "بامدی‌" ها بودند که بی منت در راستای محرومیت زدایی و در لباس خدمت به روستاییان و حاشیه شهرها خدمات ارائه کردند.

وی شهدا را ستون های محکم نظام و انقلاب توصیف کرد و ادامه داد: با همه افتخار، شهدای عزیزمان را تقدیم میهن اسلامی و خدمت به مردم و پایداری کلمه الله و نظام می کنیم.

شهید غلامرضا بامدی شامگاه شنبه در جریان اغتشاشات در سنندج به شهادت رسید و پیکر مطهر وی امروز ساعت ۱۱ با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرایی، خانواده های معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی از میدان آزادی تا میدان انقلاب سنندج تشییع شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha