۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 84925662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۱۷ درصدی سرقت در شهرستان مهران

۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶
کد خبر: 84925662
کاهش ۱۷ درصدی سرقت در شهرستان مهران

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی مهران از کاهش ۱۷ درصدی سرقت در این شهرستان طی یکسال اخیر به نسبت پارسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سروش اصل مرز روز جمعه اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیشگیرانه عوامل انتظامی این شهرستان، آمار وقوع سرقت در مهرماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۱۷ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه برخورد با سارقان یکی از اولویت های مهم کاری و ماموریتی فرماندهی انتظامی شهرستان مهران است، افزود: ایجاد محیطی آرام، توام با احساس آرامش و امنیت برای مردم مهمترین هدف پلیس بوده و لازمه رسیدن به این هدف مشارکت های مردمی است.

فرمانده انتظامی مهران ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم شهرستان با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی و انتظامی، تصریح کرد: از مردم می خواهیم در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود. ‏

دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی با ۷ فقره سرقت در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری یک سارق و کشف ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی با تلاش ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر ایلام رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ ایلام با استفاده از روش های خاص پلیسی یک سارق سابقه دار اماکن خصوصی را در یکی از محلات سطح حوزه استحفاظی شناسایی و به سرعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به اینکه سارق به ارتکاب ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد ، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد. ‏ 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha