۶ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84926067
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

‏انهدام باند شکارچیان حیوانات وحشی در شهرستان دهلران

ایلام - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از انهدام باند شکارچیان حیوانات وحشی در شهرستان دهلران و دستگیری سه نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی روز جمعه در این باره اظهار داشت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه سه نفر شکارچی در مناطق کشاورزی یکی از روستاها با آتش زدن اراضی اقدام به شکار غیر مجاز می کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس و اداره محیط زیست شهرستان دهلران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع با هماهنگی قضائی ماموران پلیس به همراه ماموران اداره محیط زیست جهت دستگیری به محل اختفای متهمان اعزام و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تعداد سه نفر از شکارچیان را دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی در پایان با بیان اینکه پلیس بشدت با شکارچیان غیرمجاز برخورد و هیچگونه مماشاتی با آنها نخواهد داشت از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود. ‏ 

کشف ۱۸ تن چوب جنگلی قاچاق در دهلران

فرمانده انتظامی دهلران از توقیف ۲ دستگاه خودرو کامیون باری و کشف ۱۸ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمختار باویر در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد غیر مجاز چوب قاچاق، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه عین خوش با کنترل محورهای مواصلاتی ۲ خودروی کامیون باری حامل چوب های جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی دهلران با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی چوب در این عملیات، تاکید کرد: ماموران در بازرسی از خودروی کامیون های باری ۱۸ تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل های اطراف شهرستان به صورت غیر مجاز برداشت شده بود، کشف کردند.

سرهنگ باویر، ارزش چوب های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ماموران انتظامی چوب های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha