۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84924976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۴۱ درصدی سرقت در چرداول

۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84924976
کاهش ۴۱ درصدی سرقت در چرداول

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی چرداول از کاهش ۴۱ درصدی میزان وقوع سرقت طی مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مظفر مهدیخانی روز پنجشنبه اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی ماموران در سطح کلانتری ها و پاسگاه ها، و استفاده از ظرفیت کارکنان ستادی و با اجرای طرح کنترل سارقان سابقه دار وقوع سرقت درمهر ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۴۱ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: پیشگیری اجتماعی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در سال‌های اخیر به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و به طور قطع اگر پیشگیری اجتماعی در جامعه محقق شود، بسیاری از جرائم و معضلات و آسیب‌های اجتماعی از جمله سرقت که ناشی از عدم آگاهی شهروندان است به حداقل خواهد رسید.

فرمانده انتظامی چرداول گفت: مهمترین وظیفه ما جلب رضایت مردم و افزایش نظم و امنیت برای شهروندان است و تولید امنیت نیازمند مشارکت همه مردم و نهادهاو ادارت دولتی است. ‏

کشف بیش از یک تُن مرغ زنده غیر مجاز در دهلران

فرمانده انتظامی دهلران گفت: ماموران پاسگاه انتظامی عین خوش در بازرسی از یک کامیون باری ۶۲۳ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ مختار باویر اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه عین خوش شهرستان دهلران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون کشف بیش از یک تُن و ۶۰۰ کیلوگرم مرغ زنده غیرمجاز که فاقد مجوز بهداشتی بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ باویر با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی تصریح کرد: شهروندان می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha