۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 84908451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب الله: برای تحقق حقوق ملت لبنان از هیچ کاری دریغ نمی کنیم

تهران-ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در دشوارترین مراحل خود به سرمی برد، تاکید کرد که مقاومت لبنان برای تحقق حقوق مردم این کشور در کسب ثروت های طبیعی خود از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رسانه های لبنانی، "شیخ حسن البغدادی" عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در اظهاراتی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در دشوارترین مراحل خود قرار دارد و مقاومت در راستای تحقق حقوق مردم لبنان از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد.

وی گفت: معادله ترسیم مرزهای (دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی) همچنان سران رژیم صهیونیستی را آزار می دهد و آنها در درگیری های داخلی خود دچار سردرگمی در خصوص مفاد آن شده اند زیرا از مقاومتی هراس دارند که بر سر مساله تحقق حقوق مردم لبنان در زمینه ثروت های (طبیعی آنها) سازش نکرده بلکه در راه تحقق این حقوق از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه هرگونه جنگی در آینده به مراتب شدیدتر و سخت تر از جنگ ۲۰۰۶ میلادی برای رژیم صهیونیستی خواهد بود، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی همچنان طعم تلخ جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ میلادی را می چشد؛ جنگی که در مقابل (بلایی که بر سر رژیم صهیونیستی) در هرگونه تجاوزگری نظامی دیگر این رژیم به لبنان (به سرش خواهد آمد) به منزله یک تفریح بیش نبود.

پیش از این، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد: مقاومت بزرگترین گواه بر این است که پیروزی خداوند متعال برای مؤمنان، با استقامت و جهاد آنان با وجود تعداد اندکشان حاصل می‌شود، زیرا آنان صاحب حق هستند.

وی تاکید کرد: ما در هر نبردی اسرائیل را شکست دادیم و انشاءالله در آینده هم شکست خواهیم داد.

شیخ نعیم قاسم افزود: مراحل پرونده ترسیم مرزها از طریق عاموس هوکشتاین میانجی آمریکایی برای اطلاع از مواضع و نتایج و رسیدن به راه‌حل نهایی در حال پیگیری است، بنابراین منتظر نتیجه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: خوب می‌دانیم که اگر مقاومت در برابر اسرائیل وجود نداشته باشد، جایگزین این است که اسرائیل هر روز ما را بُکُشد، سرزمین ما را اشغال کند، در جنوب کشور شهرک سازی کند و یک ریاست جمهوری و یک نظام سیاسی و اقتصادی در لبنان را به ما تحمیل کند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد:: ما تا زمانی که جان در بدن داریم این جایگزین را نخواهیم پذیرفت و به حفاظت و حراست از لبنان ادامه می‌دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha