۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱:۰۱
کد خبر: 84906106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم هوادار تهران: مس کرمان خیلی خوب بازی کرد

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: تیم فوتبال مس کرمان را بردیم اما صادقانه می گویم که مس خیلی خوب بازی کرد، در نیمه نخست ۲ موقعیت خوب داشت که می توانست به گل برسد.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار ۲ تیم مس کرمان و هوادار تهران در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: سه بازی قبلی که باختیم به مراتب از این مسابقه با کیفیت تر بازی کردیم اما امروز مجبور بودیم برای نتیجه بازی کنیم، هرچند تیم مس هم برای نتیجه آمد و فوتبال پرفشار و سختی برای هر ۲ تیم بود.

وی اظهار داشت: آرزوی موفقیت برای تیم خوب مس کرمان دارم و خسته نباشید به تیمم می گویم، این بچه ها برای من مایه مباهات هستند.

الهامی با بیان اینکه بازی مس کرمان و هوادار تهران فیزیکی بود و به بچه ها نکاتی را اعلام کردم گفت: استرس برای پیروزی در شرایطی که سه بازی قبل را باخته بودیم و از آن شرایط خارج شدن دشواری خاصی برای بازیکنان داشت.

وی عنوان کرد: روزی تیم فوتبال مس کرمان در پنج دقیقه تکلیف تیم ها را در ورزشگاه شهید باهنر کرمان روشن می کرد اما الان مجددا به لیگ برتر آمده و نوپا است و شرایط بازی در کرمان و دشواری بردن این تیم، بازیکنان ما را عصبی می کرد.

سرمربی هوادار تهران یادآور شد: فوتبال کاملا فیزیکی، درگیرانه و پرفشاری بود که هر ۲ تیم مصدوم دادند و کتف دفاع وسط ما شکست، امیدوارم‌ در ادامه راه، ۲ تیم موفق باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بهترین خاطرات ورزشی ام را از شهر سردار دلها دارم، کرمان از آن شهرهایی است که من به آن تعصب خاصی دارم، بچه های ما فوق العاده و با جسارت و شجاعت کار کردند، به تیم خودم تبریک می گویم که آینده خوبی در انتظار این تیم است.

الهامی افزود: دوم به تیم خوب مس خسته نباشید می گویم، فرزاد حسینخانی واقعا تیم خوبی ساخته و آینده خوبی پیش روی این تیم خواهد بود.

وی ادامه داد: به تیم خودم تبریک و دست مریزاد می گویم؛ سخت ترین روزهای زندگی ام است و تجربه تلخی داشتم اما ایمان داشتم که این شرایط رخت بر خواهد بست، اول ایمانم به خدا و دوم به مجموعه باشگاه بود و می دانستم بچه ها می توانند خوب بازی کنند.

تیم فوتبال هوادار تهران در هفته هشتم رقابت های لیک برتر فوتبال کشور موفق شد مس کرمان را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha