استاندار خراسان رضوی: ارتباط مدیران سازمان صمت با واحدهای تولیدی استان ضروری است

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی با تاکید بر ارتباط مدیران سازمان صمت با واحدهای تولیدی استان گفت: حاکمیت قانون به نفع مردم است و از تصمیم گیری شخصی و ایجاد ولنگاری جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در جلسه قرارگاه صنعت، معدن و تجارت افزود: برای انجام کارها باید اراده نیز وجود داشته باشد که به عنوان مثال در بازدید صبح امروز از بازار اطراف حرم مطهر رضوی، شاهد الصاق برچسب قیمت بودیم که موجب آرامش برای خریدار و فروشنده شده است و در گذشته به دلیل عدم شفافیت قیمت، موجب چالش های در بازار شده بود.

وی ادامه داد: برای برون رفت از شرایط فعلی، ایجاد ظرفیت های جدید در همه بخش ها شکل گرفته ولی لازم است تا با رویکرد جهشی بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به شرایط بهتری دست پیدا و ظرفیت های جدید را فراهم کنیم.

نظری بیان کرد: لازم است تا مدیران سازمان صمت با واحدهای تولیدی در ارتباط باشند تا ضمن پایش اطلاعات موجود و به‌روز رسانی آن، شرایط فعالیت آنها برای ادامه کار تسهیل شود و این خود، هم‌افزایی و همدلی را در پی دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز گفت: شکل گیری درگاه ملی مجوزها، باعث افزایش سرعت در سیر مراحل کاری و صدور مجوزها در کمترین زمان ممکن شده و در استان خراسان رضوی و در همین مدت ۵۳ مجوز صادر کردیم.

امیررضا رجبی افزود: در حال حاضر پنج هزار و ۳۲۷ واحد فعال صنعتی در استان فعال هستند. همچنین از ۳۷۳ فقره واحد راکد صنعتی شناسایی شده، تاکنون ۳۶ واحد راه اندازی مجدد، ۲۰ واحد نیز در آغاز راه اندازی مجدد و ۵۱ مورد ابطال پروانه داشتیم و مابقی واحدها نیز در دست بررسی است.
وی ادامه داد: همچنین ۱۰۹ واحد فعال، افزایش ظرفیت داشتند و این در حالی است که ۶۹ پروانه بهره برداری ایجادی و ۷۹ پروانه بهره‌برداری توسعه ای نیز صادر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha