۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84872423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: دولتمرد موفق در انجام وظایف خود سستی ندارد

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دولتمردی موفق است که در انجام وظایف و خدمت خود به مردم سستی نداشته باشد و با قدرت در این راه قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه‌شنبه در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در کردستان اظهار داشت: دولتمرد و مسوول موفق در کارش سستی ندارد، اعتماد به نفس دارد، شریف است و همواره به خدا توکل می‌کند.

وی با بیان اینکه باید طوری خدمت کرد که مردم به خاطر شخصیت‌مان به ما احترام بگذارند نه به واسطه پست و مدیریتی که داریم، افزود: در کنار داشتن اعتماد به نفس و نداشتن سستی، نباید نگاه استکباری و خود برتر بینی داشت، چراکه به بیراهه خواهیم رفت.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به فرموده پیامبر(ص) مبنی بر اینکه بالاترین مرگ، شهادت است، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر، در کنار خدمت صادقانه به مردم، طعم شیرین شهادت را چشیدند و برای همیشه ماندگار شدند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خواستار مقابله با توطئه‌های دشمن و هوشیاری و بصیرت مسوولان و مردم شد و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز در جهان و منطقه حرف برای گفتن دارد و دشمنان از این مهم نگران هستند، به همین خاطر دائم علیه کشورمان تحریم اعمال می‌کنند.

فرماندار سنندج هم گفت: دولت سیزدهم الگوی خود را دولت شهیدان رجایی و باهنر قرار داده است و مهمترین شاخصه دولت، مردمی بودن آن است.

حسن عسکری ایمان به خدا و پشتگرمی به مردم را ۲ عامل مهم در موفقیت مسوولان دانست و افزود: اگر به خدا و حمایت مردم تکیه کنیم، قطعا توطئه‌ دشمنان کارساز نخواهد بود و در راه خود موفق خواهیم شد.

کردستان ۱۲۲ شهید کارمند تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

از دوم تا تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha