۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84870171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی تعریض پل قشلاق سنندج آغاز شد

۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبر: 84870171
عملیات اجرایی تعریض پل قشلاق سنندج آغاز شد

سنندج- ایرنا- عملیات اجرایی تعریض پل قشلاق سنندج روز دوشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار کردستان با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار سنندج روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح اظهار داشت: با توجه به قرارگیری پل قشلاق در ورودی شهر(محور سنندج -همدان) روی رودخانه قشلاق و به علت تردد بسیار زیاد و نبود عرض مناسب سواره رو در پل موجود، این مسیر بیشتر اوقات با ترافیک سنگین مواجه بود.

سیدانور رشیدی افزود: ترافیک زیاد موجب تاخیر در انجام امور شهری و کاهش بازدهی، افرایش خستگی و استرس ناشی از رانندگی، افرایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی است.

به گفته وی افزایش شبکه معابر، تسهیل شبکه عبور و مرور، کاهش ترافیک و افزایش ایمنی از مهمترین اهداف اجرای این پروژه است.

وی به مشخصات فنی پروژه اشاره کرد و گفت: تعریض پل قشلاق به طول ۳۰۰ متر به عرض ۹ متر، ۳ دهنه ۲۰ متری و ۲ دهنه ۱۸.۵ متر، ۲۰ عدد تیر بتنی پیش ساخته پیش تنیده، ۱۲ عدد شمع به عمق هفت تا ۲۳ متر و ۱۲ عدد ستون به ارتفاع پنج متر و اجرای روسازی از مشخصات فنی این پروژه است.

سردخانه ۲۰ هزار تنی دهگلان افتتاح شد

همچنین امروز دوشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان، همزمان با هفته دولت سرخانه ۲۰ هزار تنی و انبار ۴۰ هزار تنی شهرستان دهگلان افتتاح شد.

عملیات اجرایی تعریض پل قشلاق سنندج آغاز شد

 رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: این سردخانه و انبار با ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر و به منظور ارتقای سطح کیفی فروش و نگهداری محصولات کشاورزی و باغبانی احداث شده است.

پیمان اسکندری با اشاره به رشد مثبت احداث سردخانه های شهرستان دهگلان، افزود: در حال حاضر ۱۴ سردخانه با ظرفیت ۴۰ هزار و ۴۰۰ تن و اشتغال ۸۴ نفر فعال است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تاکید بر همکاری بانک کشاورزی در خصوص پرداخت تسهیلات، افزود: ۳۲۰ میلیارد ریال از اعتبار این پروژه توسط بانک کشاورزی تامین شده است.

 سید حمید سجادی به مناسبت هفته دولت و به منظور افتتاح چند پروژه ورزشی، عمرانی و خدماتی و بازدید از چند طرح دیگر، از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد و مورد استقبال استاندار کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

به مناسبت هفته دولت، ۵۹۱ طرح در بخش‌های مختلف نیرو، آموزشی، بهداشت و درمان و اقتصادی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

از دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha