۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84867892
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار۱۱۶ میلیارد ریال در شاهرود افتتاح شد

شاهرود – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: پنج طرح عمرانی و اقتصادی در بخش مرکزی شاهرود با اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال افتتاح شد.

ابوطالب جلالی روز شنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های بخش مرکزی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهارمین روز از هفته دولت طرح آسفالت خیابان شهید بیرجندی روستای دیزج به متراژ پنج هزار متر مربع و جدول‌بندی به طول ۹۰۰ متر با هزینه هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط دهیاری به بهره‌برداری رسید.

وی به افتتاح طرح آسفالت خیابان ۲۲ بهمن شهر رویان اشاره کرد و ابراز داشت: اصلاح‌هندسی، زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، خط کشی و رنگ آمیزی خیابان ۲۲ بهمن شهر رویان از محل اعتبارات عمرانی (مالیات بر ارزش افزوده) با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال انجام شد.

جلالی به اجرای طرح آسفالت توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان اشاره کرد و گفت: طرح روکش ماسه و آسفالت محور شاهرود به رویان به طول ۱۰ کیلومتر در ۲ باند با اعتبار ۵۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی بهره‌برداری شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود به افتتاح طرح «گلخانه غلامی» اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح در مجتمع گلخانه‌ای دهملا به متراژ سه هزار متر توسط بخش خصوصی با آورده ۱۷ میلیارد ریال و برخورداری از تسهیلات بانکی ۱۶ میلیارد ریالی و ایجاد شغل برای ۲ نفر به بهره‌برداری رسید.

وی از افتتاح ساختمان ایستگاه هواشناسی فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود خبر داد و افزود: این طرح با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در چهارمین روز از هفته دولت بهره‌برداری شد.

فرماندار ویژه شاهرود از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۱۱ طرح  قابل افتتاح شهرستان شاهرود ۱۰۰ مورد عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی است که در مجموع برای اجرای این طرح‌ها ۴۳۰ میلیارد تومان هزینه شد همچنین عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد تومان نیز در هفته دولت آغاز می‌شود که با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۲۲ نفر شغل ایجاد می‌شود.       

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha