۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84865790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح مدیریت‌شهری شاهرود با اعتباری بالغ بر ۹۰میلیارد ریال افتتاح شد

شاهرود - ایرنا - شهردار شاهرود با بیان اینکه سه طرح عمرانی مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر ۹۰میلیارد ریال در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید، گفت: توسعه شهری با تلاش و همدلی محقق می‌شود.

محسن احمدی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح‌های مدیریت‌شهری شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای عملیات تملک، آزادسازی و احداث میدان شهدای لبنان، تملک، بازگشایی و جمع‌آوری سیم خاردار دیوار پادگان ارتش و بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری ناحیه یک، از طرح‌های افتتاحی در دومین روز از هفته دولت بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: طرح تملک و بازگشایی دیوار ارتش با هدف زیباسازی بصری، حذف آلودگی‌های محیطی، رفاه شهروندی و پاسخ به مطالبه به حق مردم در این منطقه عملیاتی شد.
شهردار شاهرود با بیان اینکه شهیدان والامقام رجایی و باهنر به عنوان اُسوه‌های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی در طول حیات پر برکت خود ولایت‌پذیری، صداقت، مردمی‌بودن، ساده‌زیستی و خدمت بی‌منت به مردم را به منصه ظهور رساندند و این مهم آنان را به یک الگوی ماندگار تبدیل کرد، اظهار داشت:طرح بازگشایی دیوار ارتش به طول بیش از  ۲ هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

احمدی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ طرح عمرانی در حوزه مدیریت‌شهری در هفته دولت امسال خبر داد و افزود: طرح ساخت میدان شهدای لبنان با تملک ملکی به مساحت بیش از ۴۵۰مترمربع و آسفالت ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال افتتاح شد.

شهردار شاهرود ادامه داد: طرح ساخت ساختمان اداری شهرداری ناحیه یک در مساحتی بالغ بر ۲۷۰متر مربع  با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری رسید.
شهر شاهرود با بیش از ۱۶۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha