۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84863533
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت ۶۳ طرح در شهرستان میامی بهره‌برداری می‌شود

شاهرود - ایرنا - سرپرست فرمانداری میامی گفت: هفته دولت ۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس طاهرانپور روز سه‌شنبه در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد، افزود: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۱۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون  تومان آغاز می‌شود.

وی به افتتاح ۶۳ طرح هفته دولت در شهرستان میامی اشاره کرد و ابراز داشت: آب و فاضلاب ۱۳ طرح، منابع طبیعی و آبخیزداری چهار طرح، راه و شهرسازی ۲ طرح، جهاد کشاورزی ۹ طرح، شهرداری رضوان یک طرح، امور عشایری سه طرح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهار طرح، دهیاری‌ها ۱۰ طرح، شرکت گاز یک طرح، ورزش و جوانان ۲طرح، دانشگاه علوم پزشکی هفت طرح، توزیع برق ۶ طرح و کمیته امداد یک طرح در این شهرستان برای افتتاح دارند.
سرپرست فرمانداری میامی اظهار داشت: چهار طرح راه و شهرسازی، چهار طرح شرکت توزیع برق، چهار طرح آب و فاضلاب، چهار طرح دهیاری‌ها و یک طرح کمیته امداد در سطح شهرستان میامی کلنگ زنی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه میامی به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته معرفی شده است، گفت: امسال بودجه‌های مناسبی در راستای محرومیت‌زدایی تخصیص یافت.

به گفته وی، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و افتتاح طرح‌های مختلف در هفته دولت انجام می‌شود.

طاهرانپور ادامه داد: سال گذشته اقدام‌های مناسبی از سوی دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف شامل گازرسانی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و اشتغال صورت پذیرفت.
وی با بیان اینکه در کنترل بیماری کرونا در دوره دولت سیزدهم اقدام‌های بسیار خوبی انجام شد، افزود: با تدابیر انجام شده بیشتر شهروندان میامی واکسینه شدند. 
سرپرست فرمانداری میامی با اشاره به اینکه بزرگداشت «ابن یمین فریومدی» در این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: ابعاد و زوایای برگزاری کنگره ابن یمین از ماه گذشته با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در حال پیگیری و برنامه‌ریزی است و در این راستا ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت.

سال گذشته ۳۷ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

 دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha