۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84865888
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح شد

۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبر: 84865888
چهار طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح شد

 شاهرود – ایرنا – فرماندار ویژه شاهرود گفت: افتتاح چهار طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد ریال و عملیات اجرایی یک طرح با اعتبار۳۰ میلیارد ریال در شاهرود آغاز شد.

ابوطالب جلالی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی  و اقتصادی شهر شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح جایگاه پمپ بنزین شهرک صنعتی (هگمتانه) و سه طرح شهرداری در دومین روز از هفته دولت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح جایگاه پمپ بنزین از طرح‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود است، ادامه داد: برای ساخت و تجهیز این جایگاه مبلغ ۴۸ میلیارد ریال هزینه شد، با راه‌اندازی جایگاه پمپ بنزین هگمتانه شهرک صنعتی برای ۶ نفر شغل ایجاد گردید.

فرماندار ویژه شاهرود از بهره‌برداری سه طرح عمرانی شهرداری با اعتباری بالغ بر۹۰میلیارد ریال خبر داد و ابراز داشت: اجرای عملیات تملک، آزاد سازی و احداث میدان شهدای لبنان، تملک، بازگشایی و جمع‌آوری سیم خاردار دیوار پادگان ارتش و بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری ناحیه یک از جمله  طرح‌های افتتاحی در حوزه مدیریت شهری بود.

جلالی با بیان اینکه عملیات اجرایی حفر و تجهیز چاه و ساخت خطوط انتقال آب آشامیدنی میدان امام حسین(ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال نیز آغاز شد، اظهار داشت: با پیش‌بینی کارشناسان، سال آینده این طرح قابل افتتاح است.  

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۱۱ طرح  قابل افتتاح شهرستان شاهرود ۱۰۰ مورد عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی است که در مجموع برای اجرای این طرح‌ها ۴۳۰ میلیارد تومان هزینه شد همچنین عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد تومان نیز در هفته دولت آغاز می‌شود که با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۲۲ نفر شغل ایجاد می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha