نسیم خدمت در کوه‌چنار فارس؛ ایجاد ۵۰۰ شغل و تعیین تکلیف پروژه ۱۳ ساله + فیلم

شیراز-ایرنا-فرماندار شهرستان کوه‌چنار گفت: طی سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، حدود ۵۰۰ شغل در این شهرستان ایجاد شد و نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی کم بهره به افراد متقاضی کم‌برخوردار پرداخت شده است.

محمود هاشمی در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در طول یک سال گذشته و با روی کار آمدن دولت مردمی تحول بسیار بزرگی در شهرستان کوه‌چنار صورت گرفته است. 
فرماندار کوه‌چنار ادامه داد: در این مدت؛ پروژه‌های بسیار بزرگ در حوزه جاده و راه از جمله روکش راه‌های اصلی و روستایی، آسفالت راه‌های روستایی و بهسازی معابر، چراغانی کردن خیابان‌ها و روشنایی معابر اجرا شده است.
هاشمی اضافه کرد: در حوزه آب نیز از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد بزرگترین اتفاقات و پروژه‌های آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بوده‌ایم و پروژه‌های بزرگی هم در حال انجام است.
او گفت: در حوزه گازرسانی یکی از بخش‌ها به عنوان بخش سبز معرفی شده است و در حال حاضر تمامی روستاها و خانوارهای شهری دارای گاز هستند؛ با ادامه روند و رویکرد دولت انقلابی در گازرسانی به روستاها تا پایان سال، دو روستای دیگر نیز صاحب گاز خواهند شد و با این اقدام تنها دو روستا از شهرستان از گازرسانی محروم هستند که با سیاست‌های دولت انقلابی قطعا این روستاها نیز از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.
هاشمی بیان کرد: در حوزه برق اتفاقات خوبی در خصوص توسعه شبکه رقم خورده و بیش از ۱۰۰۰پایه تیربرق در روستاها و بیش از ۵۰۰ چراغ روشنایی در روستاها تعویض و یا نصب شده است. در حوزه شهری هم تمامی نقاط کور و کم‌نور پوشش داده شده است.
وی به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت اشاره کرد و گفت: در حوزه صنعت سرمایه‌گذاران بسیاری وارد شهرستان شدند و با پذیرش سرمایه‌گذاران و حمایت و رویکرد دولت از سرمایه‌گذاران استقبال خوبی از بخش صنعت در این شهرستان صورت گرفته است.

تعیین تکلیف پروژه راکد ۱۳ سال گذشته
فرماندار کوه‌چنار با اشاره به اینکه با زیرساختی که برای شهرک صنعتی در حال انجام است شاهد رشد و شکوفایی صنعت شهرستان خواهیم بود، گفت: در حوزه اجتماعی و تکریم ارباب رجوع با سرکشی مداوم و مستمر از روستاها و نقاط شهری و ارتباط مستقیم با مردم و استفاده از ظرفیت نخبگان، معتمدین و متنفذین، فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای برای تحقق سیاست مردمی کردن دولت و رسیدگی به مطالبات مردم اقدامات خوبی انجام شده است.
وی با اعتقاد به اینکه در هفته دولت پروژه‌های بسیار بزرگی به بهره‌برداری می‌رسد و طرح‌هایی نیز کلنگ زنی خواهد شد، گفت: امسال طرح‌ها و پروژه‌هایی از جمله زمین چمن‌های ورزشی، خانه بهداشت روستایی و پایگاه‌های جامع سلامت، مرغ‌داری، مسکن مردمی، آسفالت و بهسازی معابر روستایی افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.
هاشمی عنوان داشت: پروژه مسکن مهر که ۱۳ سال راکد بود و همچنین پروژه مسکن ملی در هفته دولت در شهرستان کوه چنار کلنگ زنی خواهد شد. 
فرماندار کوه‌چنار تکریم مردم با راه‌اندازی میزهای خدمت به صورت عمومی و در ادارات مختلف را از دیگر اقدامات خوب در این شهرستان دانست و گفت: در خصوص خدمات روستایی هم با راه‌اندازی پایگاه‌های سلامت، مراکز بهداشتی، مدارس روستایی و مدارس نوسازی که با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است سعی کردیم خدمات به بهترین نحو ممکن به روستاییان ارائه شود.

شهرستان کوه‌چنار یکی از شهرستان‌های نوپای غربی استان فارس به مرکزیت شهر قائمیه است. قائمیه در ۱۳۱ کیلومتری شیراز قرار دارد 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha