۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۳۶
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84866323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر فوتبال؛

حسین‌خانی: یک غفلت موجب باخت ما شد

۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۳۶
کد خبر: 84866323
حسین‌خانی: یک غفلت موجب باخت ما شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازیکنان من نمایش خوبی را مقابل استقلال به اجرا گذاشتند و تنها یک لحظه غفلت کردیم و استقلال به گل رسید.

به گزارش ایرنا؛ «فرزاد حسین‌خانی» در نشست خبری پس از پایان بازی با استقلال که با شکست سک بر صفر تیمش همراه بود در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اگرچه به استقلال باختیم اما از عملکرد شاگردانم در این جدال رضایت کامل دارم.  بازیکنان مس کرمان با انگیزه ظاهر شدند، نمایش خوبی را به اجرا گذاشتند و تنها یک لحظه غفلت کردیم و استقلال به گل رسید.

حسین‌خانی خاطرنشان کرد: مس کرمان می‌توانست در بازی با استقلال نمایش بسته، دفاعی و بی‌هدف را به اجرا بگذارد اما این کار را انجام ندادیم.

وی تصریح کرد: تیم ما جوان و بی‌تجربه است و تاوان این جوانی را پس دادیم. این شکست ثبت شد اما به طور حتم تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده جبران کنیم.

حسین‌خانی گفت: در بحث روانی خوب عمل کرده بودیم و راه‌های گلزنی استقلال را بسته بودیم اما یک دفع ناقص باعث گل خوردن ما شد.

وی تصریح کرد: قبل از بازی نکات لازم را به بازیکنان گفته بودیم. قبل از بازی هم گفتم همه جوره آماده این بازی هستیم. از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را برای این بازی و شرایط استقلال و نام استقلال آماده کرده بودیم که شرایط حریف نتواند روی بازیکنان تأثیر بگذارد در این بخش خوب عمل کردیم. در بحث گلزنی هم راه‌های گلزنی حریف را خوب شناسایی کرده بودیم می‌دانستیم دنبال ارسال از کناره‌ها هستند. فکر می‌کنیم در نیمه اول در یکی دو مورد  تمرکز لازم را نداشتیم و در نیمه دوم در این بحث بهتر عمل کردیم. در نیمه دوم این کار را کردیم اما یک دفع ناقص باعث شد در توپ بعدی تمرکز را نداشته باشند و این برد را به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم.

حسین‌خانی بیان کرد: برای کیفیت خوب بازی مربیان به زمان بیشتری نیاز دارند. اعتماد به مربیان جوان زمان می‌خواهد و این مربیان هم باید از فضایی که به آنها داده می‌شود نهایت استفاده را ببرند و خوشحالم که مسئولان باشگاه مس به من هم اعتماد کردند. سعی می‌کنیم با همکاران و بازیکنان خوبی که داریم جواب اعتماد این عزیزان را بدهیم. 

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی مقابل مس کرمان بر برتری یک بر صفر دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha