۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84856422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح ورزشی استان همدان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پنج طرح عمرانی ورزشی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا حقیقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها با تلاش پیمانکاران و نظارت مطلوب دستگاه ورزش در سطح شهرستان‌های این استان تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

به گفته وی، خانه کبدی کبودراهنگ، زمین مینی فوتبال روستای آبشینه همدان، زمین چمن مصنوعی روستای لتگاه لالجین، سالن ورزشی توچغاز ملایر و سالن باستانی شهر مریانج طرح‌های عمران ورزشی آماده بهره برداری در استان همدان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به دستاوردهای سفر رییس جمهور به این استان، گفت: ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر رییس جمهور برای اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان این استان اختصاص داده شد.

وی افزود: این اعتبارات برای تکمیل ۶ طرح ورزش بانوان، سالن‌های ورزش باستانی، سه استخر و سالن سرپوشیده و همچنین ۱۵ زمین چمن مصنوعی در سطح استان اختصاص یافت.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب ۵۰ هیات ورزشی و بیش از ۶۰۰ فضای روباز و سرپوشیده ورزش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha