رسیدگی به مشکلات کارکنان فراجا در میز خدمت همدان

همدان- ایرنا- همزمان با سی و امین سفر هیات دولت به همدان میز خدمت به منظور رسیدگی سریع به مشکلات و گزارش های کارکنان فراجا و شهروندان در همدان راه اندازی شد.

نماینده تام الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: اواخر آبان سال گذشته از سوی نهاد ریاست جمهوری به فراجا ابلاغ شد تا در سفرهای استانی رئیس جمهور نماینده تام الاختیار شخص فرمانده کل انتظامی کشور نیز حضور داشته باشد.

سرهنگ"مهدی جهانی" افزود: در این راستا قرار شد یک میز ارتباطات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات کارکنان پلیس و سایر اقشار مردم که درخواست هایی در حوزه های مرتبط با فراجا داشته باشند برپا شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این کار رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات و گزارش های کارکنان فراجا همچنین مشکلات سایر مردم در حوزه های مرتبط با موضوعات انتظامی، ترافیکی و همه مباحثی که به سازمان فراجا بر می گردد است.

این مقام انتظامی از رضایت بالای مردم در خصوص رسیدگی سریع دفتر ارتباطات مردمی فراجا به درخواست ها و مشکلات آنان در سفرهای استانی ریاست جمهوری خبر داد.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: درخواست های مردم ابتدا در سیستم ثبت و سپس پیامک آن به افراد مراجعه کننده ارسال شده و در اسرع وقت به آنان رسیدگی و حداقل ظرف هفت روز نیز پاسخ داده می شود.

وی در خصوص نحوه ارتباط مستقیم مردم با دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل انتظامی کشور نیز گفت: برای ارتباط مستقیم کارکنان و مردم با این دفتر سامانه ۱۴۷ راه اندازی شده که البته کارکنان پلیس در هر نقطه ای از یگان خدمتی خود می توانند با این شماره تماس گرفته و به طرح مشکلات خود بپردازند.

این مقام انتظامی با اشاره به راه اندازی سیستم ارتباط مستقیم کارکنان با هیات رییسه فراجا ادامه داد: این سیستم به نحوی طراحی شده  که تمامی کارکنان از طریق ارتباط سیستمی می توانند درخواست های خود را مطرح و نتیجه درخواست خود را در کمترین زمان دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، با استقبال رسمی آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان وارد فرودگاه همدان شد.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha