استاندار همدان: ملاقات‌های مردمی ارتباط بین مسئولان و مردم را تقویت می‌کند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ملاقات‌های مردمی ارتباط بین مسئولان و مردم را بیش از پیش تقویت می‌کند و موجب برطرف شدن مشکلات مردم می شود.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه ملاقات مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از هر روش و راهی برای ارتباط نزدیک و چهره‌ به‌ چهره با مردم استفاده خواهیم کرد تا مشکلات آن‌ها برطرف شود اظهار داشت: برخی دیدارها و ملاقات عمومی با مردم در نماز جمعه، حاشیه جلسات و مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر روش‌های مختلف، به صورت قاعده‌مند، کسانی که به استانداری درخواست ملاقات می‌دهند، با آنها تماس گرفته و در فرصت مقتضی در دفتر استانداری و با حضور مدیران ستادی و معاونین استانداری این دیدار انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: مردم در دیدارهای چهره به چهره، مسائل و مشکلات خود را ارائه می‌کنند و ما نیز پس از ثبت درخواست آن‌ها، اقدامات لازم برای پیگیری را فراهم می‌کنیم.

استاندار همدان ادامه داد: درخواست‌هایی که مردم در ملاقات عمومی دارند، بیشتر در زمینه تسهیلات و اشتغال فرزندان است. 

قاسمی فرزاد گفت: به فرمانداران توصیه شده هفته‌ای یک روز را به ملاقات مردمی و رفتن بین مردم در روستاها و بخش‌ها اختصاص دهند و با مردم از نزدیک ارتباط بگیرند.

وی با بیان اینکه فرمانداران از این طریق، مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک می‌بینند و برای رفع آنها چاره جویی می‌کنند افزود: سیستم گزارش‌گیری از فرمانداران به صورت هفتگی برقرار است و هر هفته اقدامات و فعالیت‌های آنها در راستای ملاقات‌های مردمی بررسی می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha