وزیر جهادکشاورزی با خانواده شهید بتوئی در ملایر دیدار کرد

همدان- ایرنا- وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان ملایر با خانواده شهید «رحمان بتوئی» از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد رکه در جریان سفر استانی دولت به استان همدان به عنوان نماینده رییس جمهور عازم شهرستان ملایر شده است، در این دیدار گفت: رییس جمهور سلام ویژه به مردم این شهرستان رساندند و تاکید داشتند که در این سفر به نمایندگی از خانواده والامقام شهدا، با یک خانواده شهید دیدار کنیم.

وی اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ جامعه هستند اگرچه ما نمی‌توانیم دین خود را به این مجاهدت، ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و خانواده آنان ادا کنیم.

وی سرکشی از خانواده شهدا را یکی از وظایف مهم مسئولان دانست و گفت: ملایر یک قطب مهم کشاورزی در کشور و استان همدان است.

وزیر جهادکشاورزی با خانواده شهید بتوئی در ملایر دیدار کرد

وزیر جهاد کشاورزی ظرفیت‌های این شهرستان را فرا منطقه ای از نظر عمق و غنای تمدنی، فرهنگی، اقتصادی  نیروی انسانی دانست و افزود: ملایر رتبه‌ بسیار خوبی در حوزه‌های متخلف به ویژه کشاورزی کشور دارد.

ساداتی‌نژاد اظهار داشت: برای انجام ای سفر برنامه‌ریزی بسیار خوبی به ویژه در حوزه کشاورزی شده است.

شهید رحمان بتوئی دوم اردیبهشت ماه ۱۳۲۴ در یکی از روستاهای ملایر متولد شد، وی اواخر سال ۱۳۶۰ به نیروهای رزمنده جهاد سازندگی پیوست و با حضور در مناطق عملیاتی، 11 اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه خرمشهر به شهادت رسید.

شهرستان ملایر با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

وزیر جهاد کشاورزی نیز به نمایندگی از جانب رییس جمهور به شهرستان‌های ملایر و نهاوند سفر می کند.

استان همدان در مجموع پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی(آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و روستایی) دارد که این استان همواره به واسطع موقعیت خاص جغرافیایی به عنوان شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور یاد می شود.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha