شایسته سالاری مهمترین ویژگی برای انتخاب مدیران در بانه است

سنندج- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: دولت در انتخاب مدیران، شایسته سالاری را مد نظر دارد و از نیروهای توانمند و مردم دار در پست های مدیریتی استفاده می کند و در انتخاب مدیران بانه هم این ویژگی مد نظر قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کمال خدری شامگاه سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بانه با بیان اینکه شایسته سالاری و مردم داری موجب پیشرفت مدیران در مسوولیت ها می شود اظهار داشت: مدیریت یک امانت الهی است کسانی که مدیریت را می پذیرند باید برای ادای تکلیف الهی مسوولیت ها را بپذیرند.

وی اضافه کرد: برای انتخاب افراد شایسته ویژگی هایی مانند پاک دستی، انقلابی بودن، تخصص و تعهد و مردم داری از اهمیت بالای برخوردار است لذا تلاش می کنیم برای مدیریت شهرستان مدیرانی را انتخاب کنیم که از این ویژگی ها برخودار باشند تا رضایت خدا و رضایت مردمی که ولی نعمت ما هستند فراهم شود.

خدری گفت: تمام ویژگی های مثبت که برای کارکنان ادارات لازم است در مجموعه ما وجود دارد و این باعث پیشرفت و ترقی در مجموعه شده است.

وی با بیان اینکه تمام مردم نظاره گر عملکرد ما هستند و باید برای پیشرفت و توسعه جامعه تمام تلاش خود را بکار بگیریم افزود: کارکنان در برخورد با ارباب رجوع باید ادب و اخلاق را رعایت کنند و همچنین در انجام مسوولیت ها بر اساس قوانین و ضوابط عمل کنند تا رضایتمندی که مد نظر است حاصل شود.

در این مراسم «طاها کتابی» به عنوان سرپرست معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بانه معرفی شد وی پیش از این بخشدار نمشیر بانه بود.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha