۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84824365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحقق جهاد تبیین ماموریت مهم مسوولان است

سنندج- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان بانه با تاکید براینکه مسوولان باید در راستا اهداف گام دوم انقلاب و جهاد تبیین اقدام کنند، گفت: این کار مهمترین ماموریت مسوولان در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کمال خدری روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشداری مرکزی بانه اظهار داشت: دولت سیزدهم یک دولت مردمی و انقلابی است که باید مسوولان در راستای خدمت به مردم گام بردارند و خدماتی که شایسته مردم است، ارائه دهند.

وی با بیان اینکه انعکاس مطالبات و افکار جامعه یکی از وظایف مهم رسانه ها است، اضافه کرد: باید اصحاب رسانه به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کرده و مدیران را با افکار و خواسته ها مردم آشنا کنند تا مدیران بتوانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

خدری با اشاره به اینکه مهترین شعار دولت انقلابی سیزدهم مردم داری، فساد ستیزی و قانونمداری است، گفت: مدیران باید در قبال مسوولیتی که قبول می کند پاسخگو باشند و برنامه های خود را براساس بیانیه گام دوم انقلاب انجام دهند.

وی یاد آور شد: برای بررسی مشکلات و مسایل مردم، بخشداران در صورت لزوم با هماهنگی با مدیران شهرستان با حضور در میان مردم مطالبات و مشکلات را بررسی و با برنامه ریزی مناسب آنها را حل کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: برای اینکه مدیران در انجام مسوولیت خود موفق شوند باید از ظرفیت نخبگان در تصمیم گیری ها بهره گیری کنند.

مسوولان باید لباس تواضع و خدمت به تن کنند

امام جمعه موقت بانه نیز با تاکید بر خدمت صادقانه و خالصانه مسوولان گفت: آنچه در خدمتگذاری می مانند خدمت صادقانه به مردم است؛ مسوولان باید لباس تواضع و خدمت به تن کنند تا موفق شوند.

ماموستا جمال کریمی با بیان اینکه خدمت صادقانه مهمترین ویژگی مدیران دولت انقلابی است، افزود: خدمت به مردم در آموزه های دینی ما بسیار مورد تاکید قرار دارد هر مدیری که درمسیر خدمت به مردم و کسب رضای خدا حرکت نکنند باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشد.

وی اظهار داشت: مسوولان نباید هیچ تبعیضی بین مردم قائل شوند و صرفا در راستای وظایف محوله اقدام کنند و از ظرفیت صاحب نظران و علمای دینی در تصیم گیری ها بهره ببرند.

در این مراسم از سه سال خدمت نیشتمان خانی بخشدار پیشین بانه تقدیر و محمد رحیمی به عنوان سرپرست بخشدار این بخش معرفی شد. وی کارمند فرمانداری و بیش از این به مدت سه سال بخشدار بخش ننور بانه بود.

بخش مرکزی بانه ۳۲ روستا با ۲۰ دهیاری دارد. شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است. بخشدار این بخش معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha