۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۲۵
کد خبر: 84818315
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جزیره کیش شهریور امسال میزبان جشنواره موج و مروارید است

کیش - ایرنا - مدیرعامل جامعه کلوبداران کیش گفت: نخستین جشنواره موج و مروارید شهریور امسال با هدف رونق گردشگری در این جزیره برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، علی اقتصاد عصر دوشنبه در نشست خبری اعلام برنامه های جشنواره موج و مروارید اظهار داشت: این جشنواره با همکاری اعضای کلوبداران این جزیره از یک تا ۳۱ شهریور امسال با تمرکز بر ارایه تخفیفات ویژه حداکثر تا ۳۵ درصد و برگزاری‌ مسابقات حرفه ای و مبتدی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه همواره کلوب ها حدود ۶۰ درصد سهم در جذب گردشگری کیش دارند به طوریکه این میزان از گردشگران حین سفر به جزیره از خدمات این مراکز استفاده می کنند افزود:  مسابقات این جشنواره در رده های سنی بالای ۱۲ سال ویژه آقایان و بانوان در رشته های مختلف از جمله پدل برد، جت اسکی و شنا به صورت هفتگی برگزار می شود.

مدیرعامل جامعه کلوبداران کیش یادآور شد: هم اکنون تمام جوامع کیش با برگزاری جشنواره های متعدد به دنبال رونق گردشگری جزیره پس از ۲ سال رکود این صنعت در دوران کرونا هستند و انتظار می رود با همکاری بخش خصوصی و دولتی جزیره برندی همانند جشنواره تابستانی که ۲۵ سال از عمر آن سپری می شود حفظ شود.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش به نمایندگی از دولت لازم است در راستای تقویت بیش از پیش جوامع گام بردارد افزود: انتظار می رود برای تحقق این خواسته بخشی از وظایف اجرایی آن که در تخصص جامعه کلوبداران است به این جامعه تفویض شود.

اقتصاد همچنین خواستار تمدید و یا انعقاد قرارداد سازمان منطقه آزاد با کلوبداران این جزیره شد و گفت: این اقدام در راستای بازسازی و نوسازی تجهیزات و ساختمان های اعضای این جامعه برای ارایه خدمات مطلوب تر به گردشگران ضروری است.

وی افزود: حل اساسی مشکل تامین سوخت قایق ها و کشتی های جامعه کلوبداران دیگر خواسته این جامعه از مسوولان برای برون رفت از چالش های مختلف است.

جامعه کلوبداران کیش دارای ۲۳ عضو است که در این کلوب ها ۶۹۰ نفر به صورت مستقیم در رشته های مختلف تفریحات دریایی مشغول بکار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha