۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۲۶
کد خبر: 84842727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلوب‌های دریایی کیش واگذار می شود

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۲۶
کد خبر: 84842727
کلوب‌های دریایی کیش واگذار می شود

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این سازمان در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده کلوب های تفریحی این جزیره، آنها را بر اساس تجارب و سوابق کاری به متقاضیان در قالب مناقصه واگذار می کند.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، مهدی کشاورز سه شنبه شب در دیدار با اعضای جامعه کلوب داران این جزیره اظهار داشت: واگذاری کلوب ها طی تشریفات مناقصه الزام قانونی است و در این راستا سازمان منطقه آزاد بهره برداران را بر اساس دو ویژگی انتخاب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رزومه کاری متقاضی و پیشنهاد قیمت دو رکن انتخاب بهره برداران کلوب ها در این جزیره خواهد بود اضافه کرد: برای ارج نهادن به تلاش های جامعه کلوب داران در صدد هستیم شرایطی ایجاد شود که افراد دارای رزومه، تجربه و تخصص، کیشوند، خوش حساب و ماهر در اولویت باشند.

مدیدعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این سازمان با جدیت برای رفع مشکل کلوب داران از جمله تامین سوخت شناورهای تفریحی تلاش می‌کند و اختصاص سهمیه سوخت باید از وزارت خانه پیگیری شود چرا که در این مدت با زیر مجموعه وزارت خانه به نتیجه نرسیدیم و باید با وزیر در این خصوص گفت و گو کنیم.

مدیرعامل جامعه کلوپ داران کیش نیز در این جلسه گفت:  تامین سوخت شناورهای تفریحی، بلا تکلیفی بهره برداران به علت تمدید نشدن قرارداد، هزینه بالای تجهیزات و عمر بالای آنها از جمله چالش های اعضای این جامعه است. 
علی اقتصاد افزود: تفریحات دریایی یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری کیش است وتوسعه تفریحات دریایی و حمایت از انها می،تواند یکی از گام های اساسی در توسعه گردشگری کیش باشد. 

جامعه کلوبداران کیش دارای ۲۳ عضو است که در این کلوب ها ۶۹۰ نفر به صورت مستقیم در رشته های مختلف تفریحی دریایی مشغول بکار هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha