فرماندار مهاباد: بسیج در تمام عرصه‌ها نقش پر رنگ و تاثیرگذار دارد

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف نظامی و اجتماعی و در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته است.

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز جمعه در رزمایش الی بیت المقدس که با مشارکت بسیجیان برگزار شد، افزود: حضور جوانان و بسیجیان و مشارکت آنان در امور کشوری رمز موفقیت نظام بوده و این نعمت مایه افتخار است.

وی ادامه داد: فعالیت بسیج تنها به بخش نظامی ختم نشده و مشارکت آنان در تمام عرصه به بدنه نظام و مردم کمک شایانی کرده است.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: تلاش های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس تا دوران کرونا انکار ناپذیر بوده و کارنامه درخشانی در راستای خدمت به مردم و نظام از خود ثبت کرده است.

قادری با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس نیز گفت: برگزاری مانورهای سراسری برای مقابله با حوادث و ارتقای توانایی نیروهای نظامی و امدادی امری ضروری است که باید پیوسته در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کشور ما جزء مناطق حادثه خیز جهان است، تاکید کرد: رزمایش الی بیت المقدس یکی از مانورهای ابتکاری سپاه بوده که در امر توانبخشی نیروهای بسیجی و عکس العمل در مواقع بحرانی بسیار موثر است.

 رزمایش الی بیت المقدس با شعار «بسیج پاره تن مردم» از دیروز (پنجشنبه) به مدت ۲ روز با حضور قشرهای مختلف بسیج در قالب گردان‌های شهید بروجردی و شهید احمدی برگزار شد.

مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از شهرهای مهم آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha