ایجاد ۶ شهرک صنعتی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: بنا بر مصوبه سفر استانی رییس‌جمهور احداث ۶ شهرک صنعتی در استان با اختصاص ۳۳۰ میلیارد تومان مصوب شد.

حمیدرضا فلاح روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مناطق صنعتی شامل شهرک صنعتی شماره۲ و شهرک صنعتی کُنَرگ در شهرستان بروجن، یک شهرک صنعتی در محمودآباد شوراب شهرستان سامان، یک شهرک صنعتی در فارسان، شهرک صنعتی فناوری فرخشهر و یک شهرک صنعتی در شهرستان لردگان است.

وی با اشاره به اختصاص  ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرک‌های صنعتی استان، تصریح کرد: از این میزان اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان برای احداث شهرک‌های صنعتی جدید اختصاص داده شده است است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین ۱۰۵ میلیارد تومان برای مشارکت در احداث سه پست فوق توزیع در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، سفیددشت و بروجن اختصاص داده شده است.

فلاح اختصاص ۶۰ میلیارد اعتبار برای ایجاد مجتمع صنایع دستی و فرش استان تحت عنوان دهکده فرش خبر داد و گفت: همچنین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک های صنعتی استان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه جذب سرمایه‌گذار را از مهمترین برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: مشوق‌هایی که در این خصوص وجود دارد سبب شده تا سرمایه‌گذاران متعددی برای سرمایه‌گذاری در این استان اعلام آمادگی کنند که پیش بینی می‌شود با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد زنجیره فولاد در استان تکمیل شود.

فلاح با بیان اینکه در سال گذشته ۳۸ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت، خاطرنشان کرد: هدفگذاری برای سالجاری احیای ۴۰ واحد صنعتی است که با توجه به ظرفیت استان پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ واحد راکد در استان تا پایان سال به چرخه تولید بازگردد.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha