۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۶:۵۸
کد خبر: 84809456
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

استاندار قم: مصوبات در رابطه با شهرک پردیسان باید عملیاتی شود

قم ـ ایرنا ـ استاندار قم گفت: طی یک ماه آینده، با برگزاری جلسه‌ای مصوبات در رابطه با شهرک پردیسان پیگیری و کار عملیاتی و اجرایی در این زمینه گزارش شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه پیگیری مصوبات پردیسان در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرک اظهار داشت: توقع این بود که مصوباتی که انجام شده‌است، خروجی آن دیده شود.  

وی با تاکید بر پیگیری مصوبات تصریح کرد: باید اقدام عملی و میدانی مصوبات دیده شود.

«شهرک پردیسان» در منطقه هشت شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از منطقه‌های شهرداری قم تبدیل شد و بیشتر واحدهای مسکن مهر در این منطقه ساخته شده ‌است. 

 وی درباره حل مشکل نانوایی در این شهرک گفت: در محله‌هایی که نانوایی ندارند، به صورت موقت و استفاده از نانوایی سیار هم شده‌است، مشکلشان حل شود و در زمینه تغییر ساعت کاری نانوایی‌ها نیز اگر نیاز است، اقدام لازم صورت گیرد.

استاندار قم، همچنین درباره وضعیت زمین‌های ورزشی مرتبط با پردیسان؛ خواهان تعیین تکلیف آنان در یک بازه زمانی مشخص شد.       

 پراکنش تعداد نانوایی‌ها در سطح شهر قم مناسب نیست

فرماندار قم نیز در این جلسه گفت: پراکنش تعداد نانوایی‌ها در سطح شهر قم مناسب نیست و در بعضی از مناطق تعداد نانوایی‌ها بیش از حد نرمال است و در برخی از منطقه‌ها به ویژه منطقه ۸ (پردیسان) تعداد نانوایی‌ها متناسب با جمعیت نیست.

عباس ذاکریان با اشاره به بازدید میدانی خود از برخی از واحدهای نانوایی منطقه پردیسان افزود: سبک زندگی مردم در تهیه نان تغییر کرده‌است و صبح‌ها نانوایی‌هایی که بازدید کرده‌ام؛ همه آنان فعال، خلوت و نان آماده برای عرضه داشتند؛ ظاهرا مردم شب اقدام به تهیه نان می‌کنند که در این زمان نیز نانوایی‌ها محدودیت‌هایی دارند، از این‌رو نیازمند تغییر ساعت کار نانوایی‌ها هستیم.    

وی خاطرنشان کرد: سهمیه نانوایی‌هایی که به علت تخلف پلمب شده‌اند؛ به نانوایی‌های اطراف آنها داده می‌شود.

وی درباره ساماندهی مشاوران املاک این منطقه نیز گفت: در این زمینه با نهادهای مرتبط جلساتی را برگزار کردیم که قرار شد؛ مشاوران املاکی که پروانه کسب ندارند، به دریافت آن اقدام کنند.

امام جمعه شهرک پردیسان قم نیز از پیگیری مسئولان در رفع مشکلات این منطقه تقدیر و سپاسگزاری کرد و گفت: برخی از مشکلات پردیسان نزدیک به سه دهه می‌رسد که امیدواریم که این مشکلات هر چه زودتر به صورت عملیاتی حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی، مشکل نان را یکی از مشکلات این منطقه برشمرد و خواستار رسیدگی مسئولان در این زمینه شد.

در این جلسه درباره مصوبات مربوط به منطقه پردیسان؛ بحث و تبادل و نظر میان مدیران و کارشناسان شرکت‌کننده در این جلسه صورت گرفت. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha