۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار به آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر استانی رییس‌جمهور ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش آب و فاضلاب استان اختصاص پیدا کرد تا به تدریج جذب طرح‌های این شرکت می‌شود.

احمدرضا محمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان از این میزان اعتبار از محل ماده ۵۶ و ۶۲۰ میلیارد تومان آن از محل منابع عمومی تامین شده است.

وی ادامه داد: این اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فاضلاب، اصلاح شبکه‌های فرسوده، آبرسانی روستایی و رفع تنش آبی شهرهای استان می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری به اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی استان اشاره کرد و گفت: در استان ۹ مجتمع آبرسانی روستایی در حال اجراست که در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، اردل، کوهرنگ و کیار واقع شده است.

محمدی ادامه داد: این مجتمع‌های آبرسانی شامل دهنو- گودرز، دهناش، سرتنگ محمود، جغدان، اوره- بارز، آتشگاه، میلاس- سردشت و آبشاران علیا و سفلی می‌شود.

وی همچنین میزان پوشش فاضلاب در شهرهای استان را ۶۵ درصد اعلام کرد و گفت: همچنین تاکنون برای پنج روستای استان شبکه جمع‌آوری فاضلاب اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رئیسی به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در بیست و چهارمین سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha