پایداری اشتغال مهمترین انتظار از مدیران کارخانه کک طبس است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: رفع مشکلات کارخانه کک شهرستان طبس و پایداری تولید و اشتغال در این واحد اقتصادی، مهمترین انتظار ما از مدیران این مجموعه است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در دیدار مدیرعامل کارخانه کک طبس در تهران، اظهار داشت: کارخانه کک طبس، باید با حداکثر توان و ظرفیت فعال شود.

وی با اعلام آمادگی برای پیگیری مسایل کارخانه، افزود: تمام هدف از رونق تولید در این کارخانه، اشتغالزایی با حداکثر توان است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با افزایش میزان سرمایه و توسعه فعالیت در این واحد تولیدی کلیدی، بدون تردید اشتغال‌زایی بیشتر و در نتیجه پیشرفت شهرستان و استان را شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل کارخانه کک طبس نیز با تاکید بر اینکه برنامه زمان‌بندی توسعه مجموعه را به استان ارائه خواهد کرد، گفت: تا پایان شهریور، ۲ سلول به سلول‌های موجود کارخانه اضافه می‌شود و افزایش تولید را به همراه خواهد داشت.

سعد محمدی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱ در مجموع ۶ سلول در کارخانه به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه جذب و اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برنامه کارخانه در راستای تولید برق از بخار، اظهار داشت: در زمینه نیروگاه حرارتی نیز سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

این جلسه با حضور رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، شریعتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، جرجانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و نصیری مدیر کارخانه کک طبس برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha