۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84771656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت فیلم کوتاه «تنگه» در شاهرود آغاز شد

۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳
کد خبر: 84771656
ساخت فیلم کوتاه «تنگه» در شاهرود آغاز شد

شاهرود – ایرنا - ساخت فیلم کوتاه «تنگه» به نویسندگی و کارگردانی مقداد جلالی در شاهرود آغاز شد.

مقداد جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلمنامه «تنگه» در سومین جشنواره فیلمنامه نویسی انجمن سینمای جوانان شاهرود تندیس بهترین فیلمنامه را از سوی هیات داوران کسب کرد.

وی با بیان اینکه این فیلمنامه حدود یکسال قبل به شکل داستانی نگارش شد، ابراز داشت: پیش تولید این فیلم از ۶ ماه گذشته آغاز شد و تولید آن ۴۰ روز زمان می‌برد.

جلالی با اشاره به اینکه این فیلم حدود ۳۰ دقیقه است، اظهار داشت: فیلم کوتاه«تنگه» داستان روایتگری ۲ نوجوان ۱۵ ساله است که برای کسب ثروت در حال تلاش با انگیزه‌های متفاوت هستند.

 نویسنده و کارگردان این فیلم ادامه داد: استقلال و جداشدن از خانواده و کمک مالی به خانواده انگیزه‌های متفاوت برای کسب ثروت این ۲ نوجوان است.

وی ابراز داشت: این روزها فیلم با عوامل حرفه‌ای سینمای ایران در شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی در حال تولید است.

جلالی با بیان اینکه تهیه کننده این فیلم علی عارف نسب است، افزود: مدیر فیلمبرداری وحید ابراهیمی، بازیگران بابک کریمی و صمد آذرخش، مدیرصدابرداری فرخ فدایی، طراح صحنه و لباس آبتین برقی، گریم عبدالله صفدری، دستیار کارگردان وبرنامه ریز عبدالله بیگی، مدیر تولید امیر صادقی، مدیرتدارکات بهمن صدیق و سایر بازیگران هادی آقاحسینی، سینا ابراهیمی و نیکان جعفر آقایی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

به گفته وی، نقش اول این فیلم را ۲ نوجوان شاهرودی بازی می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha