معاون وزیر نیرو: هدف دولت هموار کردن روند اجرای طرح‌های عمرانی است

ارومیه - ایرنا - معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: هدف دولت، همواره کردن روند اجرای طرح های عمرانی در راستای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به مردم است.

به گزارش ایرنا، محمد جوانبخت روز جمعه همزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی در نشست شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق این استان افزود: دولت با سخت کوشی و تلاش روزافزون مدیران، به این سمت حرکت می‌کند و برای بهبود اوضاع طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام بسیار مصمم است.

وی با بیان اینکه بدنبال این هستیم که چالش‌های پیش روی طرح‌ها را رفع کنیم،  اظهار کرد: در همین راستا، مدیران وزرات نیرو باید اهتمام بیشتری در اتمام پروژه‌ها و بهره برداری هرچه سریعتر از پروژه‌های اجرایی داشته باشند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ادامه داد: قبول مسوولیت در وزارت نیرو وظیفه‌ای خطیر است چرا که آب و برق جزو مولفه های اساسی مردم و رفاه آنها است.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو نیز در این جلسه از برنامه ریزی برای بهبود ارائه خدمت به مردم خبر داد و گفت: یه ضمن تاکید بر هماهنگی بین صنعت آب و برق استان افزود: طی ۹ ماه گذشته بیش از ۶ هزار مگاوات برق تولید شده و زمستانی بدون خاموشی را گذراندیم.

احمد حیدری افزود: این امر موجب عدم رهاسازی آب سدها و ذخیره آب برای فصول گرمتر سال شد که این نشان از اهداف خوب و بزرگ وزارت نیرو دارد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور به همراه اعضای هیات دولت، امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت در بیست و یکمین سفر استانی به آذربایجان غربی سفر کرد.

این سفر، بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت طی حدود ۹ ماه از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است آیت الله سیدابراهیم رئیسی طی حدود ۹ ماه گذشته ۲۰ سفر استانی داشته و به استان‌های مختلف کشور سفر کرده است؛ در این سفرها هزاران طرح، صدها هزار میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha