امام جمعه پاکدشت: خانواده شهدا پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند

پاکدشت- ایرنا- امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و تکریم آنان، باعث ترویج این فرهنگ والا درجامعه اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن لزومی روز پنجشنبه در جریان دیدار مسئولان شهرستان با خانواده شهید " محمد زمانی" که به مناسبت هفته کارگر صورت گرفته اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیان جایگاه خانواده معظم شهدا این گونه بیان می‌کنند که فضیلت خانواده‌های مکرّم شهدا از لحاظ عظمت، بلافاصله پشت سرِ فضیلت شهداست و این نشان از اهمیت تلاش دارد که این خانواده‌ها در پرورش فرزندانی صالح انجام داده‌اند.

حجت الاسلام حسن لزومی افزود: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، با علم به این که در مواجهه با دشمن تا بن دندان مسلح، شهادت نصیبشان می‌شود، وارد میدان شدند تا از ارزش‌هایی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده بود، حراست کنند که قطعا این حضور با پشتیبانی خانواده‌های آنان از مادران و پدران تا فرزندان و همسران ایشان همراه بود.

وی افزود: خانواده شهدا از تمام هستی و سرمایه دنیایی خود برای حفظ اسلام و کیان ایران اسلامی گذاشتند و حق بزرگی بر گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، آنان پرچمدار دفاع از فرهنگ ایثار و شهادت هستند و اجازه نمی‌دهند که شبیخون فرهنگی دشمنان، ارزش‌های اسلامی را خدشه دار کند.

وی تأکید کرد: تکریم خانواده معظم شهدا، در اصل تکریم فرهنگ ایثار و شهادتی است که امروز در برابر هجمه فرهنگی دشمنان ایستادگی کرده است، دشمن تلاش دارد تا با ابزار مختلف جوانان و آینده‌سازان کشور را از مسیر حق و حقیقت دور کند که قطعا فرهنگ شهادت  این توطئه را خنثی می‌کند.

پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید و هزار و ۱۰۰ جانباز تقدیم اسلام کرده است.
شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزارنفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha