۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 2469
کد خبر: 84733721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اکوسیستم شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ بررسی می شود

تهران- ایرنا- اکوسیستم شرکت‌های دانش بنیان، چالش های سیاست گذاری تولید واکسن، نقش تنظیم گری ساترا برای پلتفرم ها، تجربه های بد از نظارت سازمان ناظر بر فعالیت های کارگزاری ها در کشور برای نخستین بار در رویدادی با عنوان G-forum نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ بررسی می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، رویداد G-forum امسال در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲،برای نخستین بار  با هدف بررسی موضوعات حوزه علم و فناوری از زاویه دید حکمرانی برگزار می شود.

در این رویداد که با همکاری اندیشکده حکمرانی شریف برگزار می شود، با استفاده از کارشناسان خبره و سیاست گذاران کشور به بررسی مهم ترین چالش های حکمرانی فناوری و همچنین کاربردهای فناوری در حکمرانی نوین پرداخته می شود.

افرادی که به دنبال یافتن نسبت بخش خصوصی،  شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها با سیاست گذاران هستند و در پی آشنایی بیشتر با ساز و کارهای حکمرانی کشور و اثرات آن بر نظام نوآوری می شوند، از مخاطبان اصلی این رویداد خواهند بود.

برگزارکنندگان G-forum قصد دارند به سرفصل هایی از قبیل اکوسیستم شرکت های دانش بنیان، چالش های سیاست گذاری تولید واکسن، نقش تنظیم گری ساترا برای پلتفرم ها، تجربه های بد از نظارت سازمان ناظر بر فعالیت های کارگزاری ها در کشور و موضوعاتی از این قبیل بپردازند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، همچنین قرار است در این بخش به طرح صیانت فضای مجازی از جایگاه حکمرانی و اثرات آن بر بخش خصوصی پرداخته شود  و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مفاهیم مهم حکمرانی، ارایه های کوتاه و جذابی برای مخطبان در محورهای تنظیم گری، حقوق رقابت، حکمرانی رسانه برگزار شود.

رویداد G-forum در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در سالن پویش دارو پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha