۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84729966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۲۱ تیم در رقابت‌های استارتاپی «اینوتکس پیچ» شمال‌غرب کشور در ارومیه

ارومیه - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: پنجمین دوره از رقابت های استارتاپی «اینوتکس پیچ» ۲۰۲۲ شمال‌غرب کشور در ارومیه با حضور ۲۱ تیم با معرفی نفرات برتر در مرحله استانی به کار خود پایان داد.

 قاسم جلیلی نژاد روز یکشنبه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تیم‌ها از  استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در این رویداد شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۸۷ طرح به دبیرخانه پنجمین دوره رقابت های استارتاپی اینوتکس شمال‌غرب کشور ارسال شده بود اضافه کرد: از آذربایجان غربی ۴۳ طرح، آذربایجان شرقی ۲۳ طرح و از استان اردبیل نیز ۲۱ طرح به این رویداد فناورانه ارسال شده بود.

جلیلی نژاد اضافه کرد: در مجموع ۲۴ تیم به این رویداد دعوت شدند که از بین آنها ۲۱ تیم در آن شرکت کرده و حضور یافتند و ۲۲ هزار نفر نیز از طریق آپارات آن را تماشا کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: در انتهای این رویداد از هر استان یک طرح به مسابقات کشوری که ۲۲ اردیبهشت سال جاری در تهران برگزار خواهد شد راه یافت.

به گزارش ایرنا، «اینوتکس پیچ»، یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که برای چندمین سال متوالی رقابتی بزرگ را بین استارتاپ ­های سراسر کشور رقم خواهد زد.

 استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ پیش شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه (از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و ...) را به منظور توسعه کسب و کار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha