۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۴۴
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 84706620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه چهارمحال و بختیاری به ۸هزار زائر راهیان‌نور خدمت‌رسانی کرد

شهرکرد-ایرنا-مدیر مرکز اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری از خدمت‌رسانی به بیش از هشت هزار زائر سرزمین نور در ایام تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)سرهنگ پاسدار عیسی حیدری گفت: اردوهای راهیان  نور پس از ۲سال وقفه به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا، از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ با اعزام کاروان‌های دانشجویی از استان چهارمحال و بختیاری آغاز  شد.

مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان افزود: در نیمه دوم اسفند و ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ کاروان‌های راهیان‌نور از شهرستان‌های مختلف چهارمحال و بختیاری عازم اردوگاه‌های شهید باکری خرمشهر و شهید مسعودیان اهواز شدند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از مناطق عملیاتی جنوب غرب بازدید کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این مقطع زمانی ۲ هزار و ۴۵۰ نفر از اقشار مختلف استان در قالب کاروان‌های راهیان نور دانشجویی، دانش‌آموزی، طلاب و روحانیون، نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها و اردوی خانوادگی با خودروهای شخصی عازم سرزمین نور شدند.

حیدری، گفت: خانواده‌های استان نیز با ۱۵۶دستگاه خودرو شخصی به تعداد ۶۱۷ نفر زائر وارد اردوگاه شهید باکری خرمشهر شدند و افتخار میزبانی آنها را در طول مدت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس داشتیم.

وی تصریح کرد: در این مدت، اردوگاه راهیان نور شهید باکری استان در خرمشهر، میزبان پنج هزار و ۸۳۶ زائر سرزمین نور از دیگر استانهای کشور نیز بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha