۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه توزیع شد

کرمانشاه - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه، با اشاره به پویش" عیدانه" این سازمان در اسفندماه گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون از محل کمک خیرین ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «صفدر مظفری‌راد» روز شنبه در مراسم توزیع این بسته های معیشتی در مجتمع شهید یاری بهزیستی در جمع خبرنگاران؛ افزود: این بسته های معیشتی اقلامی مانند برنج، روغن مایع و جامد، چهار قوطی رب گوجه فرنگی و چند بسته ماکارونی است و به طور میانگین برای هر بسته ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است.   

او  با بیان اینکه ۱۷۵ هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش سازمان بهزیستی است،گفت: سازمان بهزیستی به افراد زیادی از جامعه مانند، معلولان، سالمندان، بهبود یافتگان از اعتیاد، زنان بد سرپرست، آسیب دیدگان اجتماعی خدمات گوناگون ارایه می دهد.

مظفری راد اضافه کرد: بهزیستی فقط می تواند به بخشی از این مددجویان زیرپوشش حمایت مستمر ارایه کند، بنابراین همواره نیازمند کمک خیرین و نیکوکاران، نهاد ها و دستگاه های اجرایی به لحاظ مسئولیت اجتماعی و رفع محرومیت زدایی هستیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha