۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84686194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شیروان آغاز شد

بجنورد-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز توزیع بیش از هزار بسته معیشتی از امروز- چهارشنبه- بین خانواده های نیازمند این شهرستان خراسان شمالی آغاز شد.

اصغر نورمحمدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر بسته معیشتی به ارزش سه میلیون ریال شامل مرغ، برنج، ماکاروانی، رب، روغن، سویا، شیرینی و غیره است که با همکاری کمک های مرددمی، مراکز نیکوکاری، سپاه و کمیته امداد شهرستان تهیه و توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای کمک به ۱۸۰ نفر از ایتام شهرستان پوشاک، مانتو، بلوز و سایر موارد به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و بین آنان توزیع شد.

نورمحمدیان با قدردانی از کمک های خیرخواهانه مردم این شهرستان برای رفع بخشی از مشکلات دانش آموزان و مردم گفت: مردم از دیرباز روحیه همدلی و برادری داشته‌اند، این اقدامات ارزشمند همچنان در مراحل بعدی ادامه خواهد داشت.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان با تاکید بر اینکه مسئولان هدفشان خدمت به محرومان است گفت: دستگیری از نیازمندان شرایط را برای اهداف نظام که پیروی از راه ائمه خواهد بود فراهم می‌کند که جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا نهادهایی همچون کمیته امداد را راه اندازی کرد تا در راستای خدمت گام بردارند و این خود نشانگر حفظ حرمت محرومان می‌باشد.

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha