چهارشنبه آخر سال حدود ۵۰۰ بار با مرکز آتش نشانی کرمانشاه تماس گرفته شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ۲۴؛ ۴۹۶ بار با تلفن ۱۲۵ مرکز آتش‌نشانی در خصوص اطلاع رسانی حوادث چهارشنبه سوری تماس گرفتند.

به گزارش ایرنا، «فرهاد فرهودی » روز چهارشنبه افزود: تمام پایگاه ها و نیروهای آتش نشانی شهر کرمانشاه از قبل به صورت آماده باش کامل برای مهار حوادث چهارشنبه آخر سال در ایستگاه‌های آتشن شانی مستقر بودند.

وی با بیان اینکه در این روز، ۴۹۶بار با مرکز  ۱۲۵ آتش نشانی شهر کرمانشاه در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال تماس گرفته شد؛ از این تعداد حوادث اعلام شده به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی کرمانشاه ۱۵ مورد منجر به اعزام نیرو و خودروی اطفاء حریق شد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه بیان داشت: از جمله مهمترین این حوادث انفجار در سه منزل مسکونی در محلات شهرک جهاد، خیابان رشیدی و خیابان بهزیستی بود که طی آن هفت نفر از همشهریان مصدوم و روانه مراکز درمانی شدند.

فرهودی ادامه داد: یکی دیگر از موارد اعلام شده به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی مربوط به حریق در خودرو و چهار مورد دیگر نیز مربوط به حریق درختان در اثر بی احتیاطی همشهریان بود.

رییس سازمان آتش نشانی شهر کرمانشاه در پایان از همکاری شهروندان کرمانشاهی در رعایت نکات ایمنی و همچنین رعایت اصول ارتباط با مرکز آتشن شانی قدردانی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمار کلی مصدومان چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۴ را در مجموع ۹۸ نفر اعلام کرد.

مراسم چهارشنبه آخر امسال در کرمانشاه خوشبختانه فوتی نداشت.

کلانشهر کرمانشاه دارای هشت منطقه شهرداری و ۱۱ پایگاه آتش نشانی است.

شهر کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری این استان را در خود جای داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha