سرمربی تیم نساجی: داور هم ممکن است اشتباه کند

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم نساجی با تاکید بر اینکه داوری جزئی از فوتبال است، گفت: همانطور که ما اشتباه می کنیم داور هم می‌تواند اشتباه کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ساکت الهامی روز جمعه در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان افزود:این اتفاق ها چیزی از ارزش‌های گروه داوری کم نمی‌کند و به نظر، آنها از عهده قضاوت این بازی سخت برآمدند.

وی ادامه داد: ما هم از این بازی درس هایی گرفتیم و امیدواریم در آخرین بازی سال نتیجه خوبی به دست آوریم.

سرمربی تیم نساجی در پاسخ به سوالی درباره آفساید بودن گل دوم حریف، تصریح کرد: به نظرم آفساید بود ولی امیدوارم داوران در ادامه راه موفق باشند.

وی با تبریک به تیم سپاهان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم مسابقه سعی کردیم تا گل خورده را جبران کنیم و فقط به یک گل دست پیدا کردیم.

الهامی اخراج دروازه بان تیمش را بدترین حالت ممکن عنوان کرد و افزود: به هر حال فوتبال است وممکن است هر اتفاقی رخ دهد. او یکی از روزهای خوبش را نشان داد و تلاش بسیاری کرد.

وی با یادآوری اینکه نمی توانم از بازیکنان تیم ایراد بگیرم، ادامه داد: می خواهیم برای بازی بعد آماده شویم زیرا لذت فوتبال در روزهایی است که به چیزی نمی رسیم.

امکان تغییر نتیجه وجود داشت

سرمربی سپاهان هم در نشست خبری پس از این بازی با بیان اینکه تیم نساجی در نیمه دوم خوب بازی کرد، اظهار داشت: امکان تغییر نتیجه وجود داشت و ممکن بود ما نتیجه بازی را از دست بدهیم.

محرم نویدکیا افزود: برای این بازی سعی کردیم تا توپ را در اختیار تیم نساجی قرار دهیم تا در ضد حمله به نتیجه برسیم و این نکته نیز قابل بیان است که بعد از زدن گل، نساجی از توپها به خوبی استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: سعی ما بر این بود تا با توپگیری از حریف بتوانیم به گل دست پیدا کنیم که منجر به ثبت ۲ گل شد

این سرمربی تصریح کرد: از ضدحملات باید بهتر استفاده می شد زیرا فضای خوبی برای ما ایجاد می‌کرد. به هر حال توانستیم در این بازی مهم و سخت نتیجه را زا آن خود کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha