بازگشت سپاهان به روزهای خوب/ اوضاع نساجی دوباره خراب شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برتری سه بر یک خارج از خانه مقابل نساجی مازندران به روزهای خوبش بازگشت تا رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر را حفظ کند.

به گزارش ایرنا؛ عصر امروز جمعه از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، نساجی میزبان سپاهان بود که در پایان شاگردان «محرم نویدکیا» صاحب برتری و سه امتیاز شدند.

«جواد رحیم‌زاده» با کمک‌های «یعقوب سخندان» و «جعفر مهاجر» قضاوت این دیدار را عهده‌دار بودند.

سپاهان که بعد از چند هفته ناکامی به روند خوب بازگشته و هفته گذشته نیز صاحب برتری شده بود در این دیدار هم عملکرد مناسبی داشت و در همان نیمه نخست با گل‌های «سجاد شهباززاده» و «امید نورفکن» از میزبان خود پیش افتاد.

نساجی در نیمه دوم بازی را متفاوت دنبال کرد و گل دقیقه ۶۷ «سعید غلامعلی بیگی» این تیم را امیدوار کرد.

در دقیقه ۸۸ «علیرضا حقیقی» دروازه‌بان نساجی از محوطه جریمه خارج شد و توپ به دست او برخورد کرد و از زمین اخراج شد تا امیدهای تیمش در لحظات پایانی برای تغییر نتیجه و کسب امتیاز از بین برود.

در دقیقه ۹۵ و در یک ضد حمله؛ «دانیال اسماعیلی‌فر» در موقعیتی عالی قرار گرفت که ضربه او ابتدا به تیرک دروازه برخورد کرد اما این بازیکن در برگشت توانست گل سوم میهمان را به ارمغان آورده و برتری طلایی‌پوشان را قطعی کند.

سپاهان رده سومی با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و نساجی هم ۲۶ امتیازی ماند و تا رتبه یازدهم نزول کرد تا فصل پر فرازونشیب تیم تحت هدایت «ساکت الهامی» ادامه داشته باشد.

ترکیب سپاهان

رشید مظاهری، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جان‌ملکی، رضا جعفری، متین کریم‌زاده، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری، مسعود شجاعی، اکبر صادقی و کریم اسلامی

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha