مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه معرفی شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیران سابق و جدید اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه روز چهارشنبه در مراسمی با حضور دکتر « سید محمد رضاشاه احمد قاسمی» مشاور اجرایی سازمان انتقال خون کشور و مدیران استان در سرسرای این اداره کل تودیع و معارفه شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم «پژمان صالحی فر» مدیرکل سابق تودیع و دکتر«مریم میرزاده» به عنوان مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه معرفی شد.

مشاور اجرایی سازمان انتقال خون کشور در این مراسم؛ تجلیل از زحمات مدیران پیشین هر سازمانی را عملی شایسته و پسندیده دانست و از زحمات ۲ سال و ۹ ماهه "پژمان صالحی فر" مدیرکل سابق تقدیر کرد و برای او ابراز امیدواری کرد در هر پست و مقامی  که در خدمت مردم است، همواره موفق باشد.

سید «محمدرضا شاه احمدقاسمی» همچنین برای «مریم میرزاده» مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد ادامه دهنده راه مدیر کل سابق برای ارتقا این اداره کل در خدمت گزاری به مردم باشد.

وی در ادامه خطاب به مدیران انتقال خون استان کرمانشاه گفت: در ۲ ماه آینده با سه موضوع؛ تعطیلات نوروزی، اوج گیری ابتلا به کرونا و همچنین ماه مبارک رمضان روبرو هستیم و با کاهش چشم گیر متقاضیان اهدا خون مواجه خواهیم بود، بنابراین برای آنکه مشکلی از نظر کمبود واحد خون برای بیماران مراکز بیمارستانی و مجروحان حوادث در استان به وجود نیایید؛ باید از همین الان به فکر مدیریت این بحران ها باشیم.

هیچ جا اسمی از کارکنان انتقال خون به عنوان مدافعان سلامت برده نشد

در ادامه این جلسه مدیرکل سابق انتقال خون استان کرمانشاه، به خدمات شبانه روزی و ۲ شیفتی کارکنان مرکز انتقال خون کرمانشاه از زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در این مدت باوجود همه مشکلات و کمبودها، اجازه ندادیم هیچ بیمار و مجروحی در سطح  استان در مرکز درمانی با کمبود واحد خونی مواجه شود و یا عمل جراحی او به تاخیر بیفتد.

«پژمان صالحی‌فر» در ادامه با بیان اینکه هر آنچه در اداره کل انتقال خون کرمانشاه در این مدت انجام داده وظیفه بوده است؛ افزود: چرا تمام تلاش پرسنل این اداره کل، که حتی یک روز هم، به خاطر شیوع ویروس کرونا نه تنها کار را تعطیل نکردند بلکه ۲ شیفت سرکار و مشغول خدمت رسانی به مراکز درمانی بودند، هیچ جا به آنها به عنوان مدافعان سلامت نام نبردند و مورد تجلیل قرار نگرفتند.

در راستای ارتقا خدمات انتقال خون کرمانشاه تلاش خواهم کرد

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه نیز در ادامه با تقدیر از اینکه به او برای خدمت در این پست اعتماد شده است، گفت: ۱۷ سال است در مرکز انقال خون مشغول خدمت رسانی به مردم هستم این خدمت در این مرکز را یک کار مقدس می دانم، زیرا به دیگران حیات دوباره می بخشد و تعهد انسانی خودم می دانم همانند فرزندان و خانواده ام، در اینجا دغدغه سلامت و ارایه خدمات به مردم داشته باشم.

«مریم میرزاده» در ادامه ابراز امیدواری کرد با هم افزایی و همکاری کارکنان انتقال خون استان کرمانشاه منشا تغییرات در راستای ارتقا کیفیت خدمات انتقال خون به مردم و مراکز درمانی باشد.

در پایان این مراسم از زحمات «پژمان صالحی‌فر» مدیرکل سابق انتقال خون استان کرمانشاه با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

در ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه اکنون تنها یک مرکز خونگیری آن هم در مرکز وجود دارد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و معادل ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند، از این تعداد، ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha