جشن نیکوکاری در استان کرمانشاه آغاز شد

۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲
کد خبر: 84669330
جشن نیکوکاری در استان کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - جشن نیکوکاری به رسم سال‌های گذشته همزمان با سراسر کشور از امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند با شعار «عیدی برای همه» آغاز شده و تا چهاردهم اسفند ماه جاری نیز ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه اعلام کرد: این جشن همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
پیمان ترکمانه افزود: جشن نیکوکاری از امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در معابر عمومی، روز سیزدهم (جمعه) در میعادگاه‌های نماز جمعه و شنبه چهاردهم در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه از نیکوکاران خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت: ۹۶۲۷‌-۹۹۹۳‌-۹۹۱۸‌-۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ واریز کنند.

ترکمانه اظهار کرد: مردم نوعدوست و خیرخواه استان کرمانشاه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری  #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا با مراجعه به سایت  kermanshah.emdad.ir از مسیرهای مشارکت غیرحضوری در پویش ملی جشن نیکوکاری شرکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: کمک‌های مردمی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری پیش از آغاز سال نو در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد است که نزدیک به ۱۰ هزار نفر آنها دانش آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha