۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84664886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فروردین: سهام باشگاه پرسپولیس باید در اختیار هواداران و پیشکسوتان باشد

تهران- ایرنا- رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: سهام باشگاه پرسپولیس باید در اختیار هواداران و پیشکسوتان قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، امروز یکشنبه در نشست هم اندیشی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در مورد خصوصی‌سازی، اظهار داشت: پرسپولیس یک مکتب است. دنبال این نیستیم که باشگاه را به بنگاه تبدیل کنیم. دولت می‌خواهد کاری انجام دهد که دغدغه همه برطرف شود.

وی افزود: سهام این باشگاه در نهایت باید در اختیار هواداران و پیشکسوتان قرار گیرد. باید زیر ساخت‌ها را حل کنیم و همه باشگاه‌ها تا زمانی که نتوانند درآمدزایی کنند، مورد حمایت خواهند بود.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئن باشید که همه چیز در خصوصی سازی شفاف خواهد بود و هیچ چیز پشت پرده‌ای وجود ندارد و فردی هم دنبال سهم خواهی نیست. امیدوارم هر چه سریع‌تر شاهد یک قهرمانی در آسیا برای این تیم باشیم. این تیم با وجود مشکلاتش همچنان مقتدر است و باید این مکتب حفظ شود.

فرودین خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس فلسفه مشخصی دارد و هر مدیری بیاید باید فلسفه باشگاه را دنبال کند. امیدوارم روزی هم بیاید که تمام بازیکنان پرسپولیس از آکادمی این باشگاه بیاید و این انتظار را از باشگاه داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha