۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84662420
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: تعامل سه قوه موجب حل مشکلات کشور می‌شود

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: وحدت، تعامل، همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر بین قوای مقننه، مجریه و قضائیه موجب تعالی، پیشرفت، آبادانی و حل مشکلات کشور می‌شود.

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه از سال ۸۶ آزادسازی سواحل مطرح است گفت: بعد از گذشت ۱۴ سال دولت با حرکت بزرگ انقلابی در مدت ۲۰ روز با دستور رییس جمهور همه سواحل آزاد شد.

وی افزود: همچنین عمل واکسیناسیون به کمک دولت و سه قوه انجام شد و باید در راستای مشکلات مردم تلاش ها ادامه داشته باشد.

وی در ادامه به حوزه تولید و رونق کسب و کار و اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت:  هرچه سریعتر به کسانی که در این راستا فعالیت می کنند  مجوز داده شود تا در اقتصاد کشور کمک شود چرا که بعضی از آنها سال ها در انتظار این موضوع هستند.

وی گفت: در استان صنایع کوچک و بزرگ ایجاد شده است اما برخی از آنها با ظرفیت کامل کار نمی کنند و باید مسوولان مربوطه مشکلات آنها را پییگیری کنند.

امروزه جهان غرب عفت و حیا را امری ضد ارزش معرفی می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه جهان غرب ترویج بی عفتی و خود آرایی زنان را ارزش می دانند گفت: عفت و حیا را امری ضد ارزش معرفی می کند.

وی گفت: کشوری همچون فرانسه که مدعی آزادی خواهی در دنیا است اما در مراکز علمی خود با زنان و دختران مسلمان و محجبه برخورد می کند.

امام جمعه بجنورد گفت: همچنین در کشور هند قوانین جاهلانه ای حاکم است و هر نوع مکتب و ایده ضد بشری و فاسد آزادانه در این کشور فعالیت دارند اما مکتب اسلام را خلاف دانسته و از رفتن دانش آموزان و دانشجویان مسلمان و محجبه به مراکز علمی ممانعت می کند.

وی افزود: حدود ۶۰۰ میلیون مسلمان در این کشور هستند که امنیت جانی و روانی ندارند.

حجت الاسلام نوری در ادامه به مبعث نبی اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: بعثت نهایت عنایت و رحمت الهی به جامعه بشری و توفیقی بزرگ برای مسلمانان به شمار می‌رود.

در پایان این آیین نمازگزاران در دفاع از حق حجاب دختران هند و اعتراض به ظلم دولت هند در ممنوعیت استفاده از حق آزادی و قانونی حجاب در مقابل در مصلی بجنورد تجمع کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha