استقبال از تولیدات زنان کارآفرین کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی کرکوک

کرمانشاه - ایرنا - رییس انجمن زنان کارآفرین استان کرمانشاه، از بازار فروش خوب و استقبال گسترده محصولات زنان کارآفرین استان کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی شهر "کرکوک" خبر داد و گفت: از ۱۲ تن بار ارسالی تولیدات زنان کارآفرین به این نمایشگاه بیش از ۱۰ تن آن بفروش رسید.

"لیلا عسکری" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین نمایشگاه فروش صنایع دستی و سوغات و کالای ایرانی در شهر " کرکوک" عراق از بیست و یکم بهمن ماه به مدت ۱۰ روز بر پا شده بود دیروز به کار خود پایان داد.

او با تقدیر از تلاش ها و زحمات بانوی کارآفرین "شوبو مصطفوی " مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی هلال سبز در  نمایشگاه کرکوک، افزود: ۱۱ نفر از زنان کارآفرین استان کرمانشاه با ۳۳ غرفه حضور داشتند و بیشتر محصولات صنایع دستی، سوغات و کالاهای لوازم خانگی از طرف زنان کارآفرین به نمایش در آمد.
عسکری بیان داشت: در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کرکوک استاندار، فرماندار، رییس پلیس و سایر مدیران شهر کرکوک، همچنین نماینده مردم کرکوک در پارلمان عراق از غرفه های زنان کارآفرین کرمانشاه در این نمایشگاه دیدن و از محصولات عرضه شده استقبال کردند.
او استقبال مردم و مسئولان شهر کرکوک را شایسته و قابل توجه دانست و همچنین از حضور دوباره زنان کارآفرین استان در دومین نمایشگاه بین‌المللی کرکوک در آینده نزدیک خبر داد و افزود: دومین نمایشگاه محصولات ایرانی در شهر کرکوک عراق از دهم تا بیستم اسفند برپا می شود  و هفت زن کارآفرین استان نیز در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.  

عسکری در پایان از عدم صدور مجوز حضور زنان کارآفرین در نمایشگاه بین‌المللی کرکوک توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: این در حالی است که همین اداره کل در استان کردستان مجوزها را صادر کرده است.
کرکوک نقطه عطف بازرگانی عراق با جمعیت سه میلیون نفر متشکل از کرد، عرب وتاجیک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha