نماز جمعه در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- ستاد نماز جمعه کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته (۲۹ بهمن ماه) با حضور مردم ولایت مدار و با بصیرت کرمانشاه به امامت آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مسجد جامع برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ در این اطلاعیه از نمازگزاران خواسته شده با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و مهر نماز مراقب حفظ سلامت خود و اطرافیان باشند.

 همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است: از ساعت ۱۱صبح روز جمعه اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی در نقاط مختلف شهر برای انتقال نمازگزاران بطور رایگان مستقر خواهند بود.

هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۲ بهمن شهرهای کرمانشاه، روانسر، اسلام‌آبادغرب، کنگاور، گیلانغرب، سنقروکلیایی، هرسین و سرپل‌ذهاب در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و شهرستان‌های پاوه، جوانرود، صحنه و قصرشیرین نیز در وضعیت نارنجی و شهرهای ثلاث‌باباجانی و دالاهو هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

براساس رنگ‌بندی ۱۶ بهمن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، هرسین، پاوه و کنگاور در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی و گیلانغرب نیز در وضعیت زرد و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت آبی قرار داشتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha