۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84651032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش می‌کنیم پروژه‌ها پیوست عدالت داشته باشند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تلاشمان این است که هر پروژه ای در هر مسیری که هست پیوست عدالت داشته باشد.

محسن افشارچی روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به هفت هزار و ۲۰۰ روستای کشور که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین در زنجان برگزار شد، افزود: از آرمان های انقلاب اسلامی چند مورد بسیار چشم نواز و دل انگیز است، یکی از آن ها عدالت است، وظیفه نظام جمهوری اسلامی هم این است که در مسیر عدالت حرکت کند.

وی ادامه داد: در کنار این آرمان، آرمان های دیگری مثل کفر به طاغوت هست که بسیار مهم است؛ در واقع عدالت و کفر به طاغوت، ابزار ایجاد قدرت نرم جمهوری اسلامی است 

افشارچی گفت: آنچه که امروز در منطقه در خصوص قدرت نرم جمهوری اسلامی می بینیم، این است که مردم این نظام را در مسیر عدالت و کفر به طاغوت می بینند.

وی افزود: عدالت باید به صورت سیستماتیک در ساختار حکمرانی کشور جاری و ساری شود، در این خصوص با توجه تمایل متفاوت دولت ها، به آن صورت حرکتی در این راستا نشده است، ولی این دولت در مسیری است که عدالت را مدنظر قرار داده است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی و آرمان هایش دارند باید بیش از پیش در مسیر عدالت حرکت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه سپاه، جان انقلاب اسلامی است، باید کمک کند کما اینکه کمک کرده و خواهد کرد.

افشارچی گفت: هر چقدر در تولید ثروت کار کنیم باید چند برابر آن در توزیع ثروت و ایجاد رفاه برای آحاد مردم باشد، باید تلاش کنیم که لذت رفاه و حرکت الهی جمهوری اسلامی در چشم مردم بیش از پیش دیده شود.

محرومیت زدایی، امید مردم را به انقلاب بیشتر می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه محرومیت زدایی، امید مردم را به انقلاب بیشتر می کند، گفت: مجموعه بسیج و گروه های جهادی کارهای بزرگی را در راستای محرومیت زدایی در سطح کشور انجام داده اند.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: دشمنان امروز اعتراف می کند که در برابر ملت ایران، این همه فشار و توطئه هایی که انجام دادند به خودشان برگشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha