استاد حوزه و دانشگاه: رفتار آیت الله رییسی بهترین الگو برای مدیریت انقلابی است

تربت‌حیدریه- ایرنا- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:حضور سرزده رییس جمهور به مناطق سیل زده کرمان بلافاصله پس از بازگشت از کشور روسیه یک رفتار ارزشی و بهترین الگو برای مدیریت انقلابی و جهادی است.

حجت الاسلام حسین صافدل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرآن کریم می فرماید" الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا" یعنی خداوند راه را به انسان های شایسته که در راهش جهاد می کنند نشان می دهد و رییس جمهور با نگاه قرآنی برای رفع مشکلات کشور جهاد می کند.

وی ادامه داد:در دولت قبل کمتر شاهد چنین کارهایی از جانب مدیران بودیم چون آنها بیشتر افرادی پشت میز نشین و با کار جهادی بیگانه بودند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور با اقدامات صادقانه و جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند.

صافدل افزود:امروز شاهدیم که مردم به سفرهای استانی رییس جمهور دلگرم شدند زیرا وی را به عنوان سربازی برای رهبر معظم انقلاب می‌دانند که متواضعانه پای صحبت‌های مردم می‌نشیند و مشکلات مردم را می‌شنود و با اقدام جهادی به دنبال رفع مشکلات است.

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha